  • 51. Data: 2010-09-02 08:14:54
    Temat: Re: Big Bajki - streszczenie watku dla leniwych
    Od: Kefir <a...@g...com>

    wiadomościnews:4c7eb3fd$1@news.home.net.pl...

    > Te Misiek, ja tu miałem podsumowywać chyba:-)

    Misiek pozazdroscil Ci slawy a Ty zaspales. Do roboty!

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST955/XT660X

  • 52. Data: 2010-09-02 08:20:11
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Hinek wrote:
    > I co? Poza pierdoleniem o Chopinie wiele sie dowiedziales?

    Od ciebie dotad nic, od nich wiecej niz sadzisz, bo ich znam, i wiem jak
    tlumaczyc sobie na ludzki ich opinie.

    > Znafcy GSX 1400 napisali ze np. po kilkunastu tys km ciekna lagi?

    Nie, a jest tu jakis znafca?

    > Ba, ale to trzeba by miec z tym moto naprawde do czynienia :]
    > Merytorycznych to masz tu tylko kilka uwag o ZXR 1200...
    > OK. Na tym zakoncze pierdzenie w salonie. Zobaczymy co jeszcze
    > ciekawego sie pojawi..

    Wiesz co, ja naprawde nie moge zrozumiec dlaczego tutaj tak jest. Bawi
    was takie podejscie do tematu? Nie mozesz napisac co wiesz, tylko
    dlatego, ze pojechalem ostro od poczatku, bo nie chcialem, zeby mi zaraz
    jakis pacan skasztanil watek i zaczal o dupie maryni? Podobaja ci sie
    takie wirtualne wojenki na bierki? Ja tego pojac nie umiem. Merytoryczne
    odpowiedzi naprawde niewiele kosztuja, czego brakuje? Checi?
    K.

  • 53. Data: 2010-09-02 08:56:25
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał

    > Wiesz co, ja naprawde nie moge zrozumiec dlaczego tutaj tak jest. Bawi was
    > takie podejscie do tematu?

    Ja nie jestem "Was" Tu niewiele zostalo sie z dawnego pl.rec.motocykle
    Tu mozesz sobie poczytac posty towarzystwa wzajemnej adoracji pisane
    pseudo slangiem albo jakies bzdety ze scigacza. To Zombi a nie grupa
    dyskusyjna.
    Skoro twierdzisz ze kasztanie i nic sie odemnie nie dowiedziales,
    to prosze, masz konkret:
    GSX 1400 ma najwiekszy schowek na piwo pod kanapa! O tak
    waznej rzeczy nikt jakos nie napisal :]
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 54. Data: 2010-09-02 09:04:21
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Hinek wrote:
> [...]
    > Tu mozesz sobie poczytac posty towarzystwa wzajemnej adoracji pisane
    > pseudo slangiem albo jakies bzdety ze scigacza. To Zombi a nie grupa

    No wlasnie. Po co wiec jeszcze to powiekszac? Szczegolnie bedac tzw
    starym preclem.

    > Skoro twierdzisz ze kasztanie i nic sie odemnie nie dowiedziales,
    > to prosze, masz konkret:
    > GSX 1400 ma najwiekszy schowek na piwo pod kanapa! O tak
    > waznej rzeczy nikt jakos nie napisal :]

    Hehe, widzialem. A dowiedzialem sie o lagach. To drobiazg, ale warto
    przy zakupie rzucic okiem. Wiem tez, ze dwa pierwsze roczniki mialy
    tylne amory do dupy, pocily sie i prawie na pewno beda do wymiany.
    Wiecej chorob modelu nie znam. Dorzucisz cos?
    K.

  • 55. Data: 2010-09-02 09:13:19
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-09-02 11:04:21 +0200, kocyk <k...@Z...pl> said:

> [...]

    Nie widzę postu Hinka, więc dopowiem tutaj: w ZRX w schowku mieści się
    5-6 puszek piwa, w CB1300 Lesor pod kanapą woził prawie tyle, co ja w
    tankbagu. Czyli z grubsza egzekwo.

    de Fresz

  • 56. Data: 2010-09-02 09:35:28
    Temat: Re: Big Bajki
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    kocyk pisze:

    > Przejade sie, juz sie umowilem. Poza tym nie mam za co, hehe.
    Jedz i opowiedz. Czas i doswiadczenie weryfikuje opinie innych.
    Z tym nie mam za co to nie przesadzaj ;P

    > Buma zapowiedziala. Ale na cholere mi 6 cyl z bakelitu?
    nie nie nie, pacz mi na ryj - SU ZU KI 6cyl :)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 57. Data: 2010-09-02 10:11:42
    Temat: Re: Big Bajki [OT]
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On Sep 1, 5:30 pm, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> wrote:

    > Tylko, ze XJR jest (byl klepany) dlugo dluzej niz GSX1400
    > a nasz Radeczek Mistrz OH jest przeciez wyjatkowy to po co Mu taki nie
    > wyjatkowy motur jak XJR?

    Naszego Paprykarza obecnie z Hirshbergu (czytaj: Kristosa) juz nie
    pobije ;)
    W sumie jeszcze KTM-iarze maja fajnie: kazda sztuka to prototyp ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST955/XT660X

  • 58. Data: 2010-09-02 10:26:26
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał

    > Nie widzę postu Hinka,

    Cos sie pochrzanilo, tez nie widze swoich postow.
    Pewnie sam siebie wrzucilem do wora :))

    --
    Hinek

  • 59. Data: 2010-09-02 21:08:05
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał

    > Wiecej chorob modelu nie znam. Dorzucisz cos?
    > K.

    Nie. Nic odkrywczego nie dodam. Znajomy uzalal sie wlasnie
    na uszczelniacze w lagach i lozyska glowki ramy. Padly przy
    20 tys km. Tylko te moto bylo przywiezione i cholera wie czy
    nie mialo wiecej przejechane.
    Nie mialem tego moto, ale dwa lata temu usilowalem kupic
    bo przejechalem sie i oczarowaly mnie przyspieszenia. No i
    ten wyglad....Celowalem w przedzial 15-20kzl i nic nie
    znalazlem. Najezdzilem sie tylko po kraju. Dwa byly po
    przejsciach, a jak trafilem na dobry, to mial biale obrecze
    - nie zdecydowalem sie :] i w koncu kupilem co innego.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 60. Data: 2010-09-02 21:23:57
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2010-09-02 07:40, Don Pedro pisze:

    > Owszem, jak każde moto z tamtych lat. Kiedyś definicja motocykla
    > sportowego to był jebutny silnik i już.
    > Ale dzisiaj to nie jest motocykl do zapier... tylko do wyciągnięcia z
    > garażu w słoneczne popołudnie na rundkę po mało uczęszczanych drogach.

    Dobrze piszesz :) I do tego Z1300 nadaje sie znakomicie :D Cudny jest -
    pamietam jeszcze ;)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek