  • 41. Data: 2010-09-01 16:57:23
    Temat: Re: Big Bajki
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Grzegorz Rogala pisze:
    > Beda, musza byc.
    > Niech zrobia wreszcie jakiegos 6cyl.. :)

    Patrz, nie dalej jak wczoraj rozglądałem się za CBX1000 po necie :)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 42. Data: 2010-09-01 19:49:54
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-09-01 18:57, Don Pedro pisze:

    > Patrz, nie dalej jak wczoraj rozglądałem się za CBX1000 po necie :)

    Chcesz ? Bo wiem kto ma Z1300EFI :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 43. Data: 2010-09-01 19:54:21
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 1 Wrz, 18:57, Don Pedro <n...@o...pl> wrote:
    > Patrz, nie dalej jak wczoraj rozglądałem się za CBX1000 po necie :)

    Ojciec kolegi ma takowego, wygląda fajnie ale z jego relacji wynika że
    ciężko się tym jeździ, źle w zakrętach i fatalne hamulce ;) Facet
    raczej obeznany bo dużo przejechał w życiu a prywatnie ma kolecję 70
    motocykli czy ile tam ;)

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidlo GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 44. Data: 2010-09-01 20:14:10
    Temat: Re: Big Bajki - streszczenie watku dla leniwych
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał

    > cb1300, zrx1200, gsx1400, xjr1300
    > Ktory i dlaczego?
    > Uprasza sie o wypowiedzi wylacznie bylych uzywaczy i grzybola.
    > K.

    Po 30 !!! merytorycznych postach wiadomo ze:
    1.Z1000
    Bo ma sie do muscle-bikow jak Muhhamad Ali z pierwszej zawodowej
    walki do Alie-go z ko(n)ca kariery.
    2.Z innej beki - wez big GSXR 1000 K7/K8 i wymieciesz reszte z
    miejsca.
    A na serio - XJR. Bo Yahama
    3.ZRX1200R
    Silnik jak lokomotywa i nawet się jakoś strasznie nie psuje,
    zawias całkiem-całkiem, hample bardzo ok. Z wad - cholernie mały
    prześwit, można na krawężniku zgubić korek spustowy oleju, żadnej
    opcji na centralkę. Może i niepraktyczny, ale mnie się dalej
    kurewsko podoba.
    Bo silnik to jest praktycznie to samo co silnik w ZZR 1200, rozni
    go praktycznie tylko - 5 biegowa skrzynia, slabszy alternator,
    mniej agresywne walki rozrzadu (niestety z ta sama wada co w ZZR,
    pojawiaja sie ubytki).
    4.Ja bym skreślił cb1300. Jak na taki sprzęt, kompletny brak radochy
    z jazdy i w ogóle nie czuć tej pojemności
    5.Zdecydowanie GSX 1400! Bo jest zajebisty z wyglądu. I ma mega
    ultra wyrazisty charakter.
    XJR to stary siep. Toporniak. Z mdłym charakterem.
    Kawa ? Może i wygląd starodawnego superbika fajny jest. Ale silnik
    nic ciekawego. A skrzynia dyskfalifikuje ten motocykl wogóle.

    A teraz do Kocyka
    Pisales:
    "tutaj" to jest miejsce do pierdolenia o Ssopenie, ale jako ze
    kontakt z paroma wartosciowymi osobami mam tylko tutaj pozwole sobie,
    jesli wybaczysz, na ta niewielka, oftopowa prywate, i zapytam jednak
    o motocykle.

    I co? Poza pierdoleniem o Chopinie wiele sie dowiedziales?
    Znafcy GSX 1400 napisali ze np. po kilkunastu tys km ciekna lagi?
    Ba, ale to trzeba by miec z tym moto naprawde do czynienia :]
    Merytorycznych to masz tu tylko kilka uwag o ZXR 1200...
    OK. Na tym zakoncze pierdzenie w salonie. Zobaczymy co jeszcze
    ciekawego sie pojawi..
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 45. Data: 2010-09-01 20:20:23
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Ivam"
    Wynika, ze koles jest strasznie znerwicowany w ogole wszystkim wokolo i do
    > tego lubi pokozaczyc pod kolumna, albo gdzie tam sie takie rzeczy robi.

    Takim parowcem to pod kolumne moze wpasc pozamiatac i to raczej w nocy zeby
    przechodnie zajadow nie dostali ze smiechu...
    Bosch - jakie brzydactwo, a juz myslalem ze moj skutr jest najbrzydszy :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 46. Data: 2010-09-02 05:38:46
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Kuczu pisze:

    > Chcesz ? Bo wiem kto ma Z1300EFI :)

    Nawet nie chcę pytać za jakie pieniądze :)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 47. Data: 2010-09-02 05:40:43
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Lisciasty pisze:

> [...]
    > ciężko się tym jeździ, źle w zakrętach i fatalne hamulce ;) Facet
    > raczej obeznany bo dużo przejechał w życiu a prywatnie ma kolecję 70

    Owszem, jak każde moto z tamtych lat. Kiedyś definicja motocykla
    sportowego to był jebutny silnik i już.
    Ale dzisiaj to nie jest motocykl do zapier... tylko do wyciągnięcia z
    garażu w słoneczne popołudnie na rundkę po mało uczęszczanych drogach.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 48. Data: 2010-09-02 07:00:46
    Od: pgalos <p...@U...interia.pl.USUN>

    W dniu 2010-09-01 17:31, Hinek pisze:
    > Użytkownik "pgalos" <p...@U...interia.pl.USUN> napisał

    > Napisales do mnie zebym nie czytal Piomaya. Napewno o to Ci chodzilo?
    > Sproboj moze najpierw na pl.test?
    > Pozdr

    Taaaa, zacytowałeś tylko to co chciałeś co?
    Brawo! Masz klasę.

    Pawel

  • 49. Data: 2010-09-02 07:44:21
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Merytorycznych to masz tu tylko kilka uwag o ZXR 1200...
    > OK. Na tym zakoncze pierdzenie w salonie. Zobaczymy co jeszcze

    Te Misiek, ja tu miałem podsumowywać chyba:-)

    --
    Grzybol

  • 50. Data: 2010-09-02 08:14:14
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Grzegorz Rogala wrote:

    > Tyle, ze polecam Ci sie przehechac przed zakupem i zweryfikowac samemu,
    > moze dzisiaj po przejazdzce na B-Kingu zupelnie inaczej bym GSX1400
    > widzial.

    Przejade sie, juz sie umowilem. Poza tym nie mam za co, hehe.

    > Santander :D

    > Beda, musza byc.
    > Niech zrobia wreszcie jakiegos 6cyl.. :)

    Buma zapowiedziala. Ale na cholere mi 6 cyl z bakelitu?
    K.