  • 1. Data: 2010-08-29 19:53:24
    Temat: A w Ducati pękają... zębatki
    Od: AZ <a...@g...com>

    Wnioski z ostatniego Nowodworu to takie, że nie ma marki w której nic
    nie pęka... W Ducati 1098 wczoraj pękła sobie... zębatka. Foty
    hostowane u Doktorskiego:

    <http://4motoracing.pl/galeria/albums/nowodwor_28081
    0/DSC06132.JPG>
    <http://4motoracing.pl/galeria/albums/nowodwor_28081
    0/DSC06140.JPG>

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2010-08-29 20:08:44
    Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
    Od: "wsk125" <m...@p...onet.pl>

    co to za zębatka? JT? Sunstar? inne cuś?

    --
    marcin

    Triumph Trophy 900
    wroc

  • 3. Data: 2010-08-29 20:36:39
    Od: gloon <w...@s...pl>

    W dniu 8/29/2010 20:53, AZ pisze:
    > Wnioski z ostatniego Nowodworu to takie, że nie ma marki w której nic
    > nie pęka... W Ducati 1098 wczoraj pękła sobie... zębatka. Foty
> [...]

    a slider nie pomuk ?

  • 4. Data: 2010-08-30 06:21:57
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    AZ napisał(a):
    > Wnioski z ostatniego Nowodworu to takie, że nie ma marki w której nic
    > nie pęka... W Ducati 1098 wczoraj pękła sobie... zębatka.

    i teraz dziala jak sprzeglo antyhopingowe

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 5. Data: 2010-08-30 08:36:48
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i5fit0$v1m$...@m...internetia.pl...

    > i teraz dziala jak sprzeglo antyhopingowe

    A jak w ogóle działa takie sprzęgło?
    Marzy mi się coś takiego do przedzierania się w korkach.

  • 6. Data: 2010-08-30 08:39:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-08-30, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > A jak w ogóle działa takie sprzęgło?
    > Marzy mi się coś takiego do przedzierania się w korkach.

    Ze jak? Co ma sprzeglo antyhoppingowe do korkow?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2010-08-30 08:50:34
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    AZ napisał(a):
    > Co ma sprzeglo antyhoppingowe do korkow?

    Okladziny w sprzegle sa z korka, wez nie mow ze nie wiedziales.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 8. Data: 2010-08-30 08:53:18
    Od: duddits <d...@N...pl>

    > Okladziny w sprzegle sa z korka, wez nie mow ze nie wiedziales.

    A to nie chodziło o buty?

    ;)

    --
    duddits

  • 9. Data: 2010-08-30 08:58:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-08-30, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > Okladziny w sprzegle sa z korka, wez nie mow ze nie wiedziales.

    Nie mogles mi tego na priv wyslac? Bo teraz to wstyd na cala grupe...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2010-08-30 09:16:56
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 30 Aug 2010 10:36:48 +0200) ktos podajacy sie za Marcin N
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > A jak w ogóle działa takie sprzęgło?
    > Marzy mi się coś takiego do przedzierania się w korkach.

    W korku raczej sie ten gadzet nie przydaje.
    Jak bys jednak chcial takie cos w swoim Fazerze, to popatrz tu:
    http://www.dynotech.pl/stm/stm.htm

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/