  • 1. Data: 2010-08-30 18:42:53
    Temat: Big Bajki
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    cb1300, zrx1200, gsx1400, xjr1300
    Ktory i dlaczego?
    Uprasza sie o wypowiedzi wylacznie bylych uzywaczy i grzybola.
    K.

  • 2. Data: 2010-08-30 19:13:08
    Temat: Re: Big Bajki
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał

    > cb1300, zrx1200, gsx1400, xjr1300
    > Ktory i dlaczego?

    Mam się ozenic z blondynka, brunetka, ruda czy siwa?

    A ozen sie z ta ktora Ci pasuje. Gusta nie podlegaja
    dyskusji.
    Czasem w zyciu trzeba samemu decyzje podejmowac :]
    Nie wyobrazam sobie zeby ktos mi mowil jaki motocykl
    mam kupic!
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2010-08-30 19:20:13
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Hinek wrote:
> [...]
    > dyskusji.
    > Czasem w zyciu trzeba samemu decyzje podejmowac :]
    > Nie wyobrazam sobie zeby ktos mi mowil jaki motocykl

    A ja sie nie pytalem ktory mam kupic, tylko o opinie kogos, kto jezdzil.
    Jezdziles? Nie. Jestes grzybolem? Nie. No to czego tu szukasz? Kasztanic
    w moim watku moze tylko grzybol. Taki krotki tekst i nadal nie umieja
    przeczytac ze zrozumieniem, no.
    K.

  • 4. Data: 2010-08-30 19:28:59
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał

    > A ja sie nie pytalem ktory mam kupic

    Nie kotku, pytales "ktory i dlaczego"

    > tylko o opinie kogos, kto jezdzil.

    No widzisz akurat jezdzilem ZRXem 1200 i XJR, ale kupujac je
    nie zadawalem dziecinnych pytan. Dorosnij moze.
    Milego wieczoru

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2010-08-30 19:34:52
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    kocyk pisze:
    > cb1300, zrx1200, gsx1400, xjr1300
    > Ktory i dlaczego?

    koc, sorry i w ogole, ale ja musze:

    Z1000.

    Bo ma sie do muscle-bikow jak Muhhamad Ali z pierwszej zawodowej walki
    do Alie-go z ko(n)ca kariery.

    KJ

  • 6. Data: 2010-08-30 20:21:52
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Hinek wrote:
    > Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał

    > Nie kotku, pytales "ktory i dlaczego"

    I gdzie, malpko, wyczytales tam "mam kupic"?

    > No widzisz akurat jezdzilem ZRXem 1200 i XJR, ale kupujac je
    > nie zadawalem dziecinnych pytan.

    To mozesz sie wypowiedziec w temacie, albo wcale. Ale jak widze bicie
    piany uwazasz za przejaw doroslosci.

    > Dorosnij moze.

    Nie mam najmniejszego zamiaru. Zgnusnialbym, jak niektorzy tutaj.

    > Milego wieczoru

    Nawzajem.
    K.

  • 7. Data: 2010-08-30 20:26:36
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    KJ Siła Słów wrote:

    > koc, sorry i w ogole, ale ja musze:
    >
    > Z1000.
    >
    > Bo ma sie do muscle-bikow jak Muhhamad Ali z pierwszej zawodowej walki
    > do Alie-go z ko(n)ca kariery.

    To jest prawda, i nowy zet nawet stoi w moim garazu i choc nie moj moge
    nim jezdzic kiedy chce. Swietny, naprawde zajebisty motocykl, najlepszy,
    jaki pokazano w tym roku w mojej opinii, a ja jestem bardzo wybredny.
    Ale ja, rozumisz, takiego bym chcial czopera kruzera, chromikow troche,
    retro look, wygodne siodlo dla dwojga, silnik od lokomotywy. Fetysz
    taki, ale czas pomyslec o zakupie, poki jeszcze sa w stanie
    nie-agonalnym. Sobie bede zima szukal, jezdzil, ogladal, dupe ludziom
    zawracal, bede szczesliwy, no.
    K.

  • 8. Data: 2010-08-30 20:36:05
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-08-30 22:21, kocyk pisze:
    > To mozesz sie wypowiedziec w temacie, albo wcale.

    Miałem uszanować 'prośbę' i się nie wypowiadać, choć bardzo nie lubię
    tego typu klauzul, ale widzę, że to jednak nie była prośba, a zakaz.
    Toteż pozwolę sobie zapytać: wykupiłeś usenet na własność?
    Jeżeli zależy ci na odpowiedziach kompetentnych osób, a nie potrafisz
    oddzielić ziaren o plew, to takie wątki zakładaj na forach posiadaczy
    tych maszyn, a nie tutaj.

    --
    wo_Ohoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 9. Data: 2010-08-30 20:41:18
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    kocyk pisze:

    > Ale ja, rozumisz, takiego bym chcial czopera kruzera, chromikow troche,
    > retro look

    Classic evergreen youngtimer look w jednym ?

    Pier.. chromy i posluchaj mnie: 916, spaghetti-tomato-look w malowaniu
    forever-red.

    Kupic raz i nigdy nie sprzedac.

    Jest nas juz 2 co mysli w ta strone, ale znajdzie sie jeszcze jedno
    miejsce :-)

    KJ

  • 10. Data: 2010-08-30 20:50:05
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    KJ Siła Słów wrote:

    > Classic evergreen youngtimer look w jednym ?
    >
    > Pier.. chromy i posluchaj mnie: 916, spaghetti-tomato-look w malowaniu
    > forever-red.

    Moze, ale nie zamiast, a oprocz. Ja teraz chce marzyc o rzedowce, no!

    > Kupic raz i nigdy nie sprzedac.
    >
    > Jest nas juz 2 co mysli w ta strone, ale znajdzie sie jeszcze jedno
    > miejsce :-)

    Jak bedziemy siedziec we trzech, to zaraz bedzie dookola pietnastu.
    Ciekawa, swoja droga, rzecz.
    K.