  • 61. Data: 2010-09-03 08:11:22
    Temat: Re: Big Bajki
    Od: Bart <b...@g...com>

    On 30 Sie, 20:42, kocyk <k...@Z...pl> wrote:
    > cb1300, zrx1200, gsx1400, xjr1300
    > Ktory i dlaczego?
    > Uprasza sie o wypowiedzi wylacznie bylych uzywaczy i grzybola.
    > K.

    Witam,

    Jezdzilem na gsx1400 ale nie za duzo. Moto fajny z wygladu i jak dbany
    to raczej bezproblemowy. Jak dla mnie (185cm/80kg) to trudny w
    prowadzeniu (w porownaniu do k1200r mimo, ze masa zblizona). Atut to
    duzy schowek pod siedziskiem czego wiekszosci moto brakuje. Mimo
    niezbyt duzej mocy (jak na 1.4l pojemnosci) to powala momentem,
    spalanie miasto/trasa = 8/6l. Wg mnie trudny w manewrowaniu przy
    mniejszych predkosciach ale na trase jest super. Reszty nie znam wiec
    sie nie wypowiadam, kolega ujezdzal 2 lata cb1300 i chwalil ale jak
    wsiadl na moje k1200r to przyznal, ze jest poreczniejsze pod kazdym
    wzgledem.
    Ot tyle, moze pomoglem.

    --
    SePo... Bartek
    K1200R + Vespa GTS300SS + Vespa GTS125

  • 62. Data: 2010-09-03 11:19:20
    Temat: Re: Big Bajki - streszczenie watku dla leniwych
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Hinek pisze:

    > Nie. Nic odkrywczego nie dodam. Znajomy uzalal sie wlasnie
    > na uszczelniacze w lagach i lozyska glowki ramy. Padly przy
    > 20 tys km.
    Powiem tak, jeden przypadek nie swiadczy ze dane zawieszenie/glowka ramy
    maja wade ktora powoduje przedwczesne zuzycie.
    Tak sobie pobronie marki Suzuki - mialem juz 2 nowe i jedna prawie nowa
    i w zadnym ani glowka ramy ani uszczelniacze same z siebie nie polecialy.
    A przebiegi byly w szosowkach rzedu 35-60kkm.

    > Tylko te moto bylo przywiezione i cholera wie czy
    > nie mialo wiecej przejechane.
    Mysle, ze jest to kluczowe. Nie umiem sobie wyobrazic motocykla
    sciagnietego z "zachodu" ktory ma mniej niz 10-15kkm/rok.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 63. Data: 2010-09-03 11:57:03
    Od: k...@o...pl

    > Jezdzilem na gsx1400 ale nie za duzo.

    A ja jezdze gsx1400 od roku. Wczesniej mialem pare lat przerwy ale do 2002 roku
    jezdzilem kredensem (kawa voyager XII) i w porownaniu z nim GSX to zabawka
    jezeli chodzi o porecznosc w prowadzeniu. Jak dla mnie moto idealne (w
    miedzyczasie mialem tez Honde ST1300 i jakos mi nie lezala), silnik ciagnie jak
    lokomotywa, regulacja zawieszenia w pelnym zakresie przod/tyl. Gabarytowo tez
    mi pasuje (182cm i 100kg zywej wagi). Co ciekawe jezdzi nim rowniez moja zonka
    i daje rade, choc oczywiscie nie odkreca jak ja.
    Kupielm go po lekkim szlifie, nic nie robilem bo lekko obity zbiornik czy
    zarysowana ramka lampy nie jest dla mnie powodem do remontu motocykla. Ma
    przejechane niecale 20 tys mil i nie zauwazam zadnych niedomagan - silnik
    chodzi jak zegarek, z lag sie nic nie leje, lozyska glowki nie wykazuja zadnego
    zuzycia wiec nie wiem skad te poprzednie opinie.
    Z podaza czesci uzywanych bieda. Probuje kupic kubki zegarow - od roku nie bylo
    ani sztuki, na ebayu w niemczech nowe kosztuja cos kolo 120 ojro. Dekiel
    silnika mialem spawany - uzywka na allegro 640zl (kogos ostro w dekiel jebie),
    nowy w serwisie 680zl.
    Generalnie z moto jestem bardzo zadowolony i poki co nic mi innego do lba nie
    wpada, zeby go wymienic.
    Kapec

  • 64. Data: 2010-09-03 16:02:32
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-09-02 07:38, Don Pedro pisze:

    > Nawet nie chcę pytać za jakie pieniądze :)

    A gdzies ze czynascie tysi.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 65. Data: 2010-09-03 16:04:17
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Kuczu pisze:

    > A gdzies ze czynascie tysi.

    Poka foty !

    moze byc na priv.

    KJ

  • 66. Data: 2010-09-03 16:11:32
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-09-03 18:04, KJ Siła Słów pisze:

    > Poka foty !
    >
    > moze byc na priv.
    >
    > KJ

    A nie mam. Ale wiem kto chce sprzedac. I mam do tego kogos 640 km wiec
    ciezko mi bedzie od reki zrobic foty.

  • 67. Data: 2010-09-04 05:55:05
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Kuczu pisze:

    > A gdzies ze czynascie tysi.

    Eeeh, jak już będę obrzydliwie bogaty to se zrobię garaż jak Jay Leno
    tyle, że wyłącznie z motocyklami.

    pozdr
    DP
    TL-S