    From: kocyk <k...@Z...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Big Bajki - streszczenie watku dla leniwych
    Date: Thu, 02 Sep 2010 10:20:11 +0200

    Hinek wrote:
    > I co? Poza pierdoleniem o Chopinie wiele sie dowiedziales?

    Od ciebie dotad nic, od nich wiecej niz sadzisz, bo ich znam, i wiem jak
    tlumaczyc sobie na ludzki ich opinie.

    > Znafcy GSX 1400 napisali ze np. po kilkunastu tys km ciekna lagi?

    Nie, a jest tu jakis znafca?

    > Ba, ale to trzeba by miec z tym moto naprawde do czynienia :]
    > Merytorycznych to masz tu tylko kilka uwag o ZXR 1200...
    > OK. Na tym zakoncze pierdzenie w salonie. Zobaczymy co jeszcze
    > ciekawego sie pojawi..

    Wiesz co, ja naprawde nie moge zrozumiec dlaczego tutaj tak jest. Bawi
    was takie podejscie do tematu? Nie mozesz napisac co wiesz, tylko
    dlatego, ze pojechalem ostro od poczatku, bo nie chcialem, zeby mi zaraz
    jakis pacan skasztanil watek i zaczal o dupie maryni? Podobaja ci sie
    takie wirtualne wojenki na bierki? Ja tego pojac nie umiem. Merytoryczne
    odpowiedzi naprawde niewiele kosztuja, czego brakuje? Checi?
    K.