  • 1. Data: 2010-08-30 23:09:04
    Temat: SUZUKI z USA
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    DL 650 czyli popularny V-storm

    pytanie ,plynie własnie z USA i z tego co wiem :
    zegary mam podwójne : tarcza w mile/km
    ale licznik elektroniczny i miedzyprzebiegi i głowny w milach

    czy jest jakis sposob aby pokazywał w KM ?

    czytalem o kombinacji naciśnieć ale nigdzie nie znalałem potwierdzenia że
    mozna zminic wskazania tych liczników z mil na KM

    moze ktos wie coś wiecej w tym temacie ?

    pozdr WM

  • 2. Data: 2010-09-02 21:44:01
    Temat: Re: SUZUKI z USA
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    ponawiam pytanie :

  • 3. Data: 2010-09-03 02:51:01
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> wrote:

> [...]

    Chyba zadajesz zbyt dosadne pytania, jak na to miejsce na ziemi.
    Zacznij jakos lagodnie, np. 'suzuki czy hd' albo 'jaki vstorm na
    pierwszy motor", potem znies meznie atak grupowych trolli, nastepnie
    tych co tez nie wiedza ale sie nie powstrzymaja, a to wszystko po to,
    zeby zanecic tych co moga wiedziec.
    Statystycznie rzecz biorac tutaj wciaz kumuluje sie wszechwiedza tylko
    szczesliwym posiadaczom jej konkretnych odcinkow juz sie nie chce ani
    czytac ani pisac.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 4. Data: 2010-09-03 06:14:16
    Od: donia <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-03 04:51, Jacot pisze:

> [...]
    > Statystycznie rzecz biorac tutaj wciaz kumuluje sie wszechwiedza tylko
    > szczesliwym posiadaczom jej konkretnych odcinkow juz sie nie chce ani

    eee tam, kolega myśli, że jest na irc i zdziwiony jest, że nikt nie
    zerwał się o 12 w nocy, aby odpowiedzieć na nurtujące go pytanie, na
    które odpowiedź pewnie będzie mu potrzebna za 3 tygodnie :)

    --
    pzdrv
    donia

  • 5. Data: 2010-09-03 20:52:23
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

> [...]
    > się o 12 w nocy, aby odpowiedzieć na nurtujące go pytanie, na które
    > odpowiedź pewnie będzie mu potrzebna za 3 tygodnie :)

    nie 3 tyg tylko juz w przyszły piatek :)

    ale wracajac do tematu , jak mniemam nikt z czytajacych wiedzy takowej nie
    posiada ,

    lub jest to jakis temat tabu tak jak chipowanie VW Passków metodą domowa z
    uzyciem kondensatorów wpietych gdzies w instalacje a dajacych xx mocy na +
    :)

    Pozdr. i licze że moze jednak ktoś coś wie w sprawie liczników Vstorm - a
    i odczytó w Km /h .

    WM

  • 6. Data: 2010-09-03 21:30:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-09-03 22:52, NESSO pisze:

    > i odczytó w Km /h .

    Ciekawe. Przyblizysz temat odczytó ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 7. Data: 2010-09-05 03:57:19
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    "NESSO" >
    > Pozdr. i licze że moze jednak ktoś coś wie w sprawie liczników
    > Vstorm - a i odczytó w Km /h .

    V-Strom

  • 8. Data: 2010-09-06 06:22:28
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Pete napisał(a):

    > "NESSO" >
    >
    > V-Strom

    czad, kwintesencja precli :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 9. Data: 2010-09-06 20:02:52
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > czad, kwintesencja precli :)

    no i stanard ostatnio jak czytam grupę mało kto sie czegokolwiek konkretnego
    dowiaduje ,
    za to juz wiem jak sie nazywa poprawnie mój motor , jak posługiwać sie
    interpunkcją i kto Troluje

  • 10. Data: 2010-09-06 22:14:34
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    "NESSO"wrote
    > no i stanard ostatnio jak czytam grupę mało kto sie czegokolwiek
    > konkretnego dowiaduje ,
    > za to juz wiem jak sie nazywa poprawnie mój motor

    To akurat moim zdaniem jest czymś konkretnym. Znajac poprawna pisownie
    mozna efektywniej poslugiwac sie Google, na przyklad. :)

    Pozdr.
    Pete