eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaBezpieczniki w TVRe: Bezpieczniki w TV
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!new
    s.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-sp
    o-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 4 Mar 2022 22:03:12 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.5.0
    Subject: Re: Bezpieczniki w TV
    Content-Language: pl-PL
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <sva986$1gt7$1@gioia.aioe.org> <svcm31$126v$1@gioia.aioe.org>
    <svib4j$abk$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <621cb742$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    <621d54a5$0$461$65785112@news.neostrada.pl>
    <621e0be1$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    <621ea072$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <621f8895$0$464$65785112@news.neostrada.pl>
    <621fd823$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    <6220b203$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    <622132bd$0$502$65785112@news.neostrada.pl>
    <6221fae2$0$481$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Mirek <m...@n...dev>
    In-Reply-To: <6221fae2$0$481$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 19
    Message-ID: <62227e90$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.217.141.33
    X-Trace: 1646427792 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 489 178.217.141.33:54058
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2171
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:770486
    [ ukryj nagłówki ]

    On 04.03.2022 12:41, Adam Górski wrote:
    >

    > Nie rozumiem dlaczego za wykonaną pracę lub posiadaną wiedzę miałbym nie
    > obciążać klienta rachunkiem o którym go informowałem.

    Czyli co? Przynoszę iPada, na podstawie ceny rynkowej stwierdzasz, że
    diagnostyka będzie kosztować 200. OK zgadzam się. Po diagnostyce
    stwierdzasz, że próba naprawy będzie kosztować 400?
    No gratuluję motywacji i podejścia biznesowego.
    Równie dobrze możesz narżnąć kogoś na te 200zł i nic nie robić.
    Następnie podjąć próbę narżnięcia jeszcze na 400 i również nie robić nic.
    Ja wiem, że później rynek to weryfikuje i nie ma tak dobrze, ale ja
    jednak wolę współpracować z kimś innym.

    --
    Mirek.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: