  • Data: 2022-03-04 22:03:12
    Temat: Re: Bezpieczniki w TV
    Od: Mirek <m...@n...dev> szukaj wiadomości tego autora

    On 04.03.2022 12:41, Adam Górski wrote:

    > Nie rozumiem dlaczego za wykonaną pracę lub posiadaną wiedzę miałbym nie
    > obciążać klienta rachunkiem o którym go informowałem.

    Czyli co? Przynoszę iPada, na podstawie ceny rynkowej stwierdzasz, że
    diagnostyka będzie kosztować 200. OK zgadzam się. Po diagnostyce
    stwierdzasz, że próba naprawy będzie kosztować 400?
    No gratuluję motywacji i podejścia biznesowego.
    Równie dobrze możesz narżnąć kogoś na te 200zł i nic nie robić.
    Następnie podjąć próbę narżnięcia jeszcze na 400 i również nie robić nic.
    Ja wiem, że później rynek to weryfikuje i nie ma tak dobrze, ale ja
    jednak wolę współpracować z kimś innym.

    --
    Mirek.