eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBezpieczna prędkość, czyli jaka?Re: Bezpieczna prędkość, czyli jaka?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: "BUNIEK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bezpieczna prędkość, czyli jaka?
    Date: Fri, 14 Feb 2014 17:27:02 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <ldlg4m$4cb$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <ldj2o2$rfu$1@news.task.gda.pl>
    <52fd2c04$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
    <ldjb5r$84v$1@news.task.gda.pl>
    <1u2y1mp7la3e4$.3n0b0jk2mv4f$.dlg@40tude.net>
    <ldjn4k$hhd$1@wieslauf.sub.de> <Pine.WNT.4.64.1402141243060.2472@quad>
    <X...@1...0.0.1>
    <52fe295d$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: biuro.teleaudio.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1392395223 4491 195.8.221.254 (14 Feb 2014 16:27:03
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 14 Feb 2014 16:27:03 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <52fe295d$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    X-Antivirus: avast! (VPS 140214-1, 2014-02-14), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524098
    [ ukryj nagłówki ]

    >Ograniczenie prędkości (jako znak drogowy) w ogóle nie ma racji bytu, bo
    >jak dowodzi ten wątek, dla jednego ta prędkość i tak będzie za duża, a dla
    >innych będzie tylko niepotrzebnym utrudnieniem.

    Wolniej zawsze możesz jeździć a szybciej nie powinieneś i za to są kary.
    Ograniczenia są potrzebne i jest to jeden z ważniejszych elementów
    zachowania bezpieczeństwa na drogach.
    Trzeba pamiętać ze większość kierowców zdecydowanie przewartościowuje swoje
    umiejętności, dodatkowo organicznie prędkości ma również działanie
    psychologiczne jeden oleje dokumentnie a drugi w zgodzie z samym sobą
    pojedzie najwyżej 30 km/h szybciej.
    Pamiętać tez trzeba ze po drogach nie poruszają się tylko stali bywalcy, ale
    również osoby które jada dana droga pierwszy raz i organicznie prędkości
    mówi mu ze ostry zakręt jest naprawdę ostry i 30 km/h jest uzasadnione bo
    przy 50 wylecisz (nie wyleciałem ale znam to z autopsji) jechałem może 40.
    Oczywiście jest masę ograniczeń nie posprzątanych po robotach drogowych i to
    należy zmienić. Ale twierdzenie ze ograniczania prędkości nie maja racji
    bytu świadczy o braku wyobraźni.

    Buniek





    ---
    Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.
    http://www.avast.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: