-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: "BUNIEK" <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bezpieczna prędkość, czyli jaka?
Date: Fri, 14 Feb 2014 17:27:02 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 29
Message-ID: <ldlg4m$4cb$1@usenet.news.interia.pl>
References: <ldj2o2$rfu$1@news.task.gda.pl>
<52fd2c04$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
<ldjb5r$84v$1@news.task.gda.pl>
<1u2y1mp7la3e4$.3n0b0jk2mv4f$.dlg@40tude.net>
<ldjn4k$hhd$1@wieslauf.sub.de> <Pine.WNT.4.64.1402141243060.2472@quad>
<X...@1...0.0.1>
<52fe295d$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: biuro.teleaudio.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1392395223 4491 195.8.221.254 (14 Feb 2014 16:27:03
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 14 Feb 2014 16:27:03 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <52fe295d$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
X-Antivirus: avast! (VPS 140214-1, 2014-02-14), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524098
[ ukryj nagłówki ]>Ograniczenie prędkości (jako znak drogowy) w ogóle nie ma racji bytu, bo
>jak dowodzi ten wątek, dla jednego ta prędkość i tak będzie za duża, a dla
>innych będzie tylko niepotrzebnym utrudnieniem.
Wolniej zawsze możesz jeździć a szybciej nie powinieneś i za to są kary.
Ograniczenia są potrzebne i jest to jeden z ważniejszych elementów
zachowania bezpieczeństwa na drogach.
Trzeba pamiętać ze większość kierowców zdecydowanie przewartościowuje swoje
umiejętności, dodatkowo organicznie prędkości ma również działanie
psychologiczne jeden oleje dokumentnie a drugi w zgodzie z samym sobą
pojedzie najwyżej 30 km/h szybciej.
Pamiętać tez trzeba ze po drogach nie poruszają się tylko stali bywalcy, ale
również osoby które jada dana droga pierwszy raz i organicznie prędkości
mówi mu ze ostry zakręt jest naprawdę ostry i 30 km/h jest uzasadnione bo
przy 50 wylecisz (nie wyleciałem ale znam to z autopsji) jechałem może 40.
Oczywiście jest masę ograniczeń nie posprzątanych po robotach drogowych i to
należy zmienić. Ale twierdzenie ze ograniczania prędkości nie maja racji
bytu świadczy o braku wyobraźni.
Buniek
---
Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.
http://www.avast.com
Następne wpisy z tego wątku
- 14.02.14 17:44 Budzik
- 14.02.14 17:51 sqlwiel
- 14.02.14 18:09 sqlwiel
- 14.02.14 18:50 Cavallino
- 14.02.14 19:00 Budzik
- 14.02.14 19:25 J.F
- 14.02.14 23:17 Gotfryd Smolik news
- 14.02.14 22:59 Gotfryd Smolik news
- 15.02.14 00:59 Rafał \"SP\" Gil
- 16.02.14 00:12 Tomasz Pyra
- 16.02.14 15:26 _Michał
- 16.02.14 16:00 Tomasz Pyra
- 16.02.14 18:01 _Michał
- 16.02.14 18:45 Tomasz Pyra
- 17.02.14 00:32 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=