  • Data: 2014-02-14 17:27:02
    Temat: Re: Bezpieczna prędkość, czyli jaka?
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Ograniczenie prędkości (jako znak drogowy) w ogóle nie ma racji bytu, bo
    >jak dowodzi ten wątek, dla jednego ta prędkość i tak będzie za duża, a dla
    >innych będzie tylko niepotrzebnym utrudnieniem.

    Wolniej zawsze możesz jeździć a szybciej nie powinieneś i za to są kary.
    Ograniczenia są potrzebne i jest to jeden z ważniejszych elementów
    zachowania bezpieczeństwa na drogach.
    Trzeba pamiętać ze większość kierowców zdecydowanie przewartościowuje swoje
    umiejętności, dodatkowo organicznie prędkości ma również działanie
    psychologiczne jeden oleje dokumentnie a drugi w zgodzie z samym sobą
    pojedzie najwyżej 30 km/h szybciej.
    Pamiętać tez trzeba ze po drogach nie poruszają się tylko stali bywalcy, ale
    również osoby które jada dana droga pierwszy raz i organicznie prędkości
    mówi mu ze ostry zakręt jest naprawdę ostry i 30 km/h jest uzasadnione bo
    przy 50 wylecisz (nie wyleciałem ale znam to z autopsji) jechałem może 40.
    Oczywiście jest masę ograniczeń nie posprzątanych po robotach drogowych i to
    należy zmienić. Ale twierdzenie ze ograniczania prędkości nie maja racji
    bytu świadczy o braku wyobraźni.

    Buniek

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.