-
Data: 2014-02-14 19:00:43
Temat: Re: Bezpieczna prędkość, czyli jaka?
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik sqlwiel "nick"@googlepoczta.com ...
> Jak najbardziej serio.
> Jeśli jest "niebezpieczny zakręt", to zmniejszam prędkość. Zmniejszam do
> takiej (jak tu ktoś napisał cytując Zasadę), żeby móc się zatrzymać
> jeśli nagle zobaczę, że zamiast jezdni jest dół, bo podmyło. (Tylko dla
> naprzykładu, skrajny przypadek, bo wtedy powinno być dużo bardziej
> radykalne oznakowanie), albo że zakręt ma odwrotny profil.
A po co zwalniac, jak 70% zakretów z oznaczeniem uwaga ostry zakret
przejezdza sie bezpiecznie z predkoscia 90? I to vanem, nie osobówką.
> A ograniczenie - jeden pojedzie czterośladowym klekotem, na który
> załatwił sobie przegląd za 2 stówki, w którym hamulce trzymają czasami i
> nierówno, opony jak po chemioterapii, w którym i przy 40-ce wypieprzy
> się na zakręcie o odwróconej pochyłości.
No to taki musi patrzyc na swoje auto a nie na znaki.
Znaczy musi uwzglednic, ze znaki to za mało i musi wziac duzo wiecej
ograniczen pod uwage.
> I pomyśli sobie, że skoro WAAADZA dała tutaj 40-kę, to ta 40-ka jest dla
> niego bezpieczna. To jest szkodliwe następstwo stosowania ograniczenia,
> zamiast ostrzeżenia. Zwalnia "pana kierowcę" z obowiązku myślenia.
Jadac samochodem o jakim piszesz to zdaje sie ze juz dawno wyłączył
myslenie.
> A drugi - wypieszczoną rajdówką, którą wziąłby ten zakręt bez cienia
> ślizgu i 90-ką. I dlaczego ten drugi ma hamować do 40-ki, ryzykować
> garaż w dupie, rozpylać azbest z klocków, dowalać CO2 do atmosfery itd?
To teraz trzeba sie zastanowic, czy po drogach jezdzi wiecej rajdówek czy
moze jednak samochodów ktore 70% zakretów z oznaczeniem przejezdzaja z
predkoscią 90km/h...
Następne wpisy z tego wątku
- 14.02.14 19:25 J.F
- 14.02.14 23:17 Gotfryd Smolik news
- 14.02.14 22:59 Gotfryd Smolik news
- 15.02.14 00:59 Rafał \"SP\" Gil
- 16.02.14 00:12 Tomasz Pyra
- 16.02.14 15:26 _Michał
- 16.02.14 16:00 Tomasz Pyra
- 16.02.14 18:01 _Michał
- 16.02.14 18:45 Tomasz Pyra
- 17.02.14 00:32 John Kołalsky
- 17.02.14 10:45 BaX
- 20.02.14 09:38 Trybun
- 20.02.14 23:01 John Kołalsky
- 21.02.14 21:42 Trybun
- 22.02.14 01:09 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=