eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBezpieczna prędkość, czyli jaka?Re: Bezpieczna prędkość, czyli jaka?
  • Data: 2014-02-14 13:17:09
    Temat: Re: Bezpieczna prędkość, czyli jaka?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-02-14 12:55, Gotfryd Smolik news pisze:

    > A trzysta siedemdziesiąty czwarty raz okazuje się, że za zakrętem
    > jest w połowie wysunięty z pola na jezdnię traktor z przyczepą.
    >
    > Pytanie, czy warunki "dla w pełni sprawnego" powinny być z traktorem
    > czy bez.
    > I czy w razie traktora powinny przewidywać zwalnianie czy awaryjne
    > hamowanie, które z definicji powinno być "awaryjne", a nie planowane
    > przy spodziewanym zdarzeniu.

    A mnie się wydaje, że pytanie było jeszcze inne...
    Tzn: Dla jakiego zespołu wzorcowego (kierowca i samochód) mają być
    wyznaczane ograniczenia?

    Ktoś pisał "dla średniego". Skoro tak, to dlaczego przez egzaminy i
    badania techniczne przepuszczani są kierowcy i pojazdy dużo poniżej tej
    średniej, których tfurcy przepisów i ograniczeń nie brali pod uwagę?

    Stawiam więc tezę, że ograniczenia są projektowane pod najgłupszą
    p..zdę, której udało się dowolnymi metodami uzyskać PJ oraz analogicznie
    najgorszy pojazd, któremu udało się uzyskać pozytywny wynik badania
    technicznego z uwzględnieniem wszystkich patologii.

    Obserwacja i analiza stawianych ograniczeń potwierdza moją tezę. :)



    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: