  • 21. Data: 2009-08-03 07:30:48
    Temat: Re: Beton stezal i zrobil sie twardy
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    news:h54uvn$bu3$1@news.wp.pl...
    > Tak sobie przeglądnąłem wątki z ostatniego czasu i widzę tylko jedną
    > rzecz. Otóż (według treści tychże) sprzęt coraz bardziej ogranicza
    > możliwości fotografowania, w szczególności af jest coraz słabszy, dynamika
    > coraz mniejsza, tylko ff daje radę cokolwiek odwzorować, każdy następny
    > megapiksel to cofka technologiczna, chyba już żaden obiektyw nie trafia w
    > punkt, następny model też będzie spieprzony, a w ogóle to kiedyś były
    > aparaty...

    zawsze mozesz sobie kupić jakiś na allegro w dziale kolekcjonerskie...

  • 22. Data: 2009-08-03 07:32:07
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Uzytkownik "StaM" <a...@y...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...

    > W sonym draznily mnie marne opinie grupowiczow P.R.F.C.

    buhuehuehuehueheuheuheue

  • 23. Data: 2009-08-03 07:35:53
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > Tak sobie przeglądnąłem wątki z ostatniego czasu i widzę tylko jedną
    > rzecz. Otóż (według treści tychże) sprzęt coraz bardziej ogranicza
    > możliwości fotografowania, w szczególności af jest coraz słabszy,

    to trzeba sie nauczyc ustawiać ostrosc ręcznie, albo hiperfokalną..a nie
    zwalać wszystko na sprzęt...
    aparat źle mi usatwił ostrosć, źle mi obliczył ekspozycje,źle mi to, źle mi
    tamto...

  • 24. Data: 2009-08-03 07:47:20
    Od: ps <p...@g...pl>

    Janko Muzykant pisze:
    (..)
    > Gdzie są posty, w
    > którym jakiś posiadacz najtańszego lustra z kitem pisze, że ma wspaniały
    > sprzęt, którym wreszcie może wszytko... bo właśnie tak jest

    Nie ma takich postów, ponieważ posiadacze najtańszych luster z kitem
    właśnie robią wspaniałe zdjęcia nie tracąc czasu na dywagacje
    sprzętowe... :D

  • 25. Data: 2009-08-03 08:13:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:h54uvn$bu3$1@news.wp.pl...
> [...]
    > technologiczna, chyba już żaden obiektyw nie trafia w punkt,
    > następny model też będzie spieprzony, a w ogóle to kiedyś były

    Jak popatrzysz ile kiedys kosztowaly, to moze sie wyjasni :-)
    Ewentualnie - an 5Mpix nie bylo widac tak jak na 20Mp :-)

    > To jakieś przesilenie letnie czy degradacja branży? Gdzie są
    > posty, w którym jakiś posiadacz najtańszego lustra z kitem pisze,
    > że ma wspaniały sprzęt, którym wreszcie może wszytko... bo
    > właśnie tak jest, choć pisanie takich rzeczy jest straszliwie
    > niemodne.

    A musi byc lustro ? z kompakcika jestem niezadowolony.
    Jakies takie dziwne ograniczenia powprowadzali ..

    J.

  • 26. Data: 2009-08-03 08:26:34
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > jak ci biedni fotografowie robili kiedyś zdjęcia jak nie było AFa albo AFy
    > były całkiem marne :)

    mieli prawdziwe matowki ;-)

    Roger

  • 27. Data: 2009-08-03 08:39:38
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Roger from Cracow napisał(a):

    > mieli prawdziwe matowki ;-)

    I modele tak nie spieprzały :-)
    (każdy wiedział, że robienie zdjęcia Zenitem E zajmuje chwilę)

    --
    Mirek

  • 28. Data: 2009-08-03 08:46:22
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    awygo napisał(a):
    [...]
    > Może po prostu pisze coraz więcej ludzi, którzy do tej pory fotografowali
    > prawdziwymi aparatami. Ja również niedawno kupiłem cyfrówkę i przekonałem
    > się, że to nieporozumienie.

    Dla amatora aparat na żelatynę to nieporozumienie.

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 29. Data: 2009-08-03 09:15:13
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Jan Rudziński napisał(a):
    > Dla amatora aparat na żelatynę to nieporozumienie.

    Fajne są takie arbitralne sądy, bez rozwinięcia ani uzasadnienia :-)
    Na razie jest fifty-fifty ;-)
    Ktoś się dołączy?

    --
    Mirek

  • 30. Data: 2009-08-03 09:17:26
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 03 Aug 2009 11:15:13 +0200, John Smith <u...@e...net>
    wrote:

    >Fajne są takie arbitralne sądy, bez rozwinięcia ani uzasadnienia :-)
    >Na razie jest fifty-fifty ;-)
    >Ktoś się dołączy?
    Nieporozumieniem to jest używanie czegoś czego nie umie/nie chce się
    nauczyć dobrze wykorzystywać.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish