  • 1. Data: 2009-08-02 17:40:35
    Temat: Zdjęcia seryjne w C450D
    Od: z/svc <z/svc@>

    Hej,

    Czy to normlane zachowanie, że jak robię zdjęcia seryjne moim C450D,
    to dwa pierwsze zdjęcia są zrobione bardzo szybko jedno po drugim, a
    następne już z dwu-trzy krotnie dłuższymi przerwami pomiędzy sobą. Nie
    ma znaczenia, czy robię RAW, czy JPG. Jest tak na wszystkich trybach
    (A, PV, TV, portret, itd.), z wyjątkiem "sport", gdzie zdjęcia seryjne
    są robione w bardzo krótkich odstępach czasu jedno po drugim.

    Ciężko mi tutaj zdefiniować te odstępy czasu, ale chodzi po prostu o
    to, że dwa pierwsze są robione jedno po drugim, kolejne z dłuższymi
    przerwami.

    Ten aparat tak ma, czy to jakiś feler u mnie?

    --
    z/svc

  • 2. Data: 2009-08-02 17:47:49
    Temat: Re: Zdjęcia seryjne w C450D
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 2 Aug., 19:40, z/svc <z/svc@> wrote:
> [...]
    > przerwami.
    >
    > Ten aparat tak ma, czy to jakiś feler u mnie?

    masz za wolna karte

  • 3. Data: 2009-08-02 18:04:21
    Od: "Levik" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 2 Aug., 19:40, z/svc <z/svc@> wrote:
> [...]
    > przerwami.
    >
    > Ten aparat tak ma, czy to jakiś feler u mnie?

    masz za wolna karte

    No właśnie jaką masz kartę?

  • 4. Data: 2009-08-02 18:54:42
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "XX YY" napisał w wiadomości
> [...]

    > przerwami.
    >
    > Ten aparat tak ma, czy to jakiś feler u mnie?

    Włóż kartę SDHC 15 MB/s i wtedy zobacz.

  • 5. Data: 2009-08-02 23:33:14
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    > Włóż kartę SDHC 15 MB/s i wtedy zobacz.

    I co? Ze niby tylko 2 zdjecia mieszcza sie w buforze?

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 6. Data: 2009-08-03 05:38:57
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 3 Aug., 01:33, Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl> wrote:

    > I co? Ze niby tylko 2 zdjecia mieszcza sie w buforze?
    >
    > --

    tak ma ten model

    jesli dasz wolniejsza karte to spowalnia szybkosc robienia zdjec ,
    poczawszy od ktoregos tam kazde kolejne bedzie coraz wolniejsze - i to
    mowa wcale nie o zdjeciach w trybie seryjnym ale robionych pojedynczo
    przy szybkim wciskaniu spustu.

    XXX

  • 7. Data: 2009-08-03 08:11:32
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "XX YY" napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    > I co? Ze niby tylko 2 zdjecia mieszcza sie w buforze?

    Po prostu na tej karcie jest szybszy zapis.

> [...]
    > poczawszy od ktoregos tam kazde kolejne bedzie coraz wolniejsze - i to
    > mowa wcale nie o zdjeciach w trybie seryjnym ale robionych pojedynczo

    Ja mam niższy model aparatu, bo C1000D (czyli najniższy:) ) i z tą kartą
    robiłem próby. Przy około 15 fotkach robionych seryjnie robi cały czas te
    2-3 /s.

  • 8. Data: 2009-08-03 16:25:31
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    >masz za wolna karte

    niekoniecznie...
    wylacz redukowanie zakłóceń - high iso
    (czyli odszumiaczke)

    to ona spowalnia c450d :-)

    MK

  • 9. Data: 2009-08-03 17:39:34
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Mon, 3 Aug 2009 18:25:31 +0200, "Michal" <b...@o...pl>
    wrote:

    >niekoniecznie...
    >wylacz redukowanie zakłóceń - high iso
    >(czyli odszumiaczke)
    >
    >to ona spowalnia c450d :-)

    BINGO!
    Szacun z rispektem panie Kolego :)

    A kartę mam SanDisk Extreme III SDHC 6.

    Dzięki za pomoc.

    --
    z/svc

  • 10. Data: 2009-08-03 19:37:57
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Michal" <b...@o...pl> napisał
    > niekoniecznie...
    > wylacz redukowanie zakłóceń - high iso
    > (czyli odszumiaczke)
    >
    > to ona spowalnia c450d :-)

    to z innej beczki - a warta ta funkcja poza spowalnianiem? ;)

    jest noc juz nie chce mi się na regał siegac, czy rzeczywiscie cos daje?
    poza zapewne lekkim zamydleniem?

    --

    Sebastian