  • 71. Data: 2009-08-05 12:47:09
    Temat: Re: Beton stezal i zrobil sie twardy
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Wed, 5 Aug 2009 13:34:01 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > ja sie nie uważam za tetryka, tetryctwo to stan umysłu nie ciała :)

    Phi, gdyby tak każdy z nas zaczął wymieniać za co się nie uważa...
    ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 72. Data: 2009-08-05 19:47:53
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Ajgor" <n...@...pl> napisał:

> [...]
    > postanowil ludziom zrobic prezent i doplacac do towaru? Czy raczej, ze te
    > 1000zl to bylo o co najmniej 100-120% przeplacone?
    > Ja zamiast takiej promocji wolal bym obecna jakosc za 500zl, albo za 1000,
    > ale dwa razy wyzsza jakosc.
    > Jestesmy waleni po rogach i na cenach i na jakosci. To, ze jest tandeta,
    > nie oznacza, ze jest tanio.
    > Zreszta wiem, jak to wyglada, bo sam kiedys handlowalem ciuchami. Przy
    > marży rzedu 200-250% bylem najtanszy na rynku,
    > i nie nadarzalem z dowozeniem towaru. A jak ktos sie targowal, to
    > plakalem, ze nic nie zarobie :) Tak to dziala.

    Ale nadal nie ma powodu do zdziwienia... Śrubowanie marż przez sprzedawców i
    wszystkich pośredników po drodze działa całkiem niezależnie od mechanizmu,
    który przedstawiłem. Sprzedawca szuka u hurtownika towaru, który najlepiej
    się sprzedaje - więc możliwie bajernego za możliwie niska cenę, podobnie
    hurtownik u importera, tak samo importer u producenta. To, że każdy z nich
    do ceny zakupu dołoży sobie odpowiednio wysoka marżę to zupełnie osobna
    kwestia.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 73. Data: 2009-08-06 09:47:02
    Od: Zegarmistrz <g...@x...wp.pl>

    Marek Dyjor pisze:
    (...)
    > ja sie nie uważam za tetryka, tetryctwo to stan umysłu nie ciała :)

    Czyli Twoje ciało odmawia posłuszeństwa... :-(
    Chcesz napisać "pokash" a ciało wklepuje "pokasz" :-))

    Oczywiście to żart ;-)
    Serdecznie pozdrawiam!

  • 74. Data: 2009-08-06 11:30:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zegarmistrz wrote:
> [...]
    > (...)
    >
    > Czyli Twoje ciało odmawia posłuszeństwa... :-(
    > Chcesz napisać "pokash" a ciało wklepuje "pokasz" :-))

    pokash to był ruski tokash ;-)

  • 75. Data: 2009-08-07 18:34:15
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Uncle Pete pisze:

    > OK, dopiszę się jako raczej zadowolony ;) Obecnie użuwam głównie 2
    > aparatów: Canona A650IS i Pentaksa *istDS z pewną ilością szkieł.

    Też mam dość podobną konfiguracje ;) A650IS i Pentaksa K100D. Powiedz mi
    bawisz się trochę w CHDK z RAW czy stawiasz raczej na jpeg z A650IS?

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.