  • Data: 2010-06-16 22:32:19
    Temat: Re: Benzyna po 1,2 zł?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Shreek" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hvbabn$rkc$1@news.onet.pl...

    > Pamiętam, no i...
    > Pierwsza linijka mojej wypowiedzi była efektem wkurzenia Twoim
    > protekcjonalnym tonem.

    A nie warto się opanować zanim się coś napisze, tylko wyjeżdżać z takim
    tekstem bez powodu?
    Jesteś nauczycielem, ze wziąłeś to do siebie?

    > No ale przecież to nic, że według Ciebie wszyscy kończący szkoły państwowe
    > to niedouczone typy

    Nie zrozumiałeś.
    Mówiłem raczej o nauczycielach, a nie o uczniach.
    Są tacy którzy mimo wszystko się czegoś nauczą, głównie dzięki własnej
    pracy, bo nie na lekcji przecież.

    > Twoje dzieci (jeśli masz) chodzą do państwowej szkoły?

    Oczywiście.
    Stąd te obserwacje.
    Miałem nadzieję że coś się zmieniło od czasu mojej edukacji, niestety
    niewiele.
    Dalej jedyny preferowany sposób nauki to w domu książka w łapę i zakuwać.
    Na tym co nauczyciel na lekcji zrobi daleko nie zajedziesz.
    Tyle że tak to się można i z internetu uczyć.

    >W społecznych uczą lepiej -

    A tego to nie wiem, nie korzystałem.