  • Data: 2010-06-16 21:57:40
    Temat: Re: Benzyna po 1,2 zł?
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino napisał(a):

    > A co, nie pamiętasz co napisałeś?
    > No to wróć i przeczytaj.

    Pamiętam, no i...
    Pierwsza linijka mojej wypowiedzi była efektem wkurzenia Twoim
    protekcjonalnym tonem.
    No ale przecież to nic, że według Ciebie wszyscy kończący szkoły
    państwowe to niedouczone typy - przecież szkoła państowa nic nie uczy.
    Tak wiem, dzieciństwie zajmowały się Tobą sowicie opłacane guwernantki,
    później miałeś już tylko prywatnych nauczycieli, wszystkie dyplomy jakie
    masz są również podbite pieczątkami prywatnych szkół.

    Twoje dzieci (jeśli masz) chodzą do państwowej szkoły? Jeśli tak to je
    wypisz bo cofną się tam w rozwoju. W społecznych uczą lepiej -
    szczególnie tego jak mieć do wszstkiego prawo i o wszystko pretensje
    (przecież płacisz to musisz dostać).

    --
    M.