  • Data: 2010-06-16 18:40:26
    Temat: Re: Benzyna po 1,2 zł?
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A, akademickich :) Tosz to praktycznie nie nauczyciele ;)
    >
    > Jest mała różnica jak uczysz jednego, a nie wszystkiego.
    >
    > Dla mnie w podstawówce nauczyciel naprawdę musi sie narobić jak wół. Im
    > wyżej tym większe lenie.

    ale emerytura to nie zaplata za ciezka prace ;)

    emerytura to zasilek na zycie. Tylko, zeby to bylo godne zycie to niestety
    musisz sam zbierac bo jakos trudno mi sobie wyobrazic godne zycie nawet za
    1500 zlotych a juz nie mowie o 600 zl

    mieszkanie, abonament TV, internet, rata za komputer, remont raz na 10 lat,
    rata za najtanszy samochod, prad, gaz, woda, ogrzewanie, smieci, czynsz (bo
    zakladam, ze masz swoje mieszkanie juz na emeryturze), lekarz od czasu do
    czasu, leki od czasu do czasu, czasami jakis zabieg, sanatorium raz do roku,
    utrzymanie roweru a na samym koncu jedzenie.

    Przydaloby sie raz do roku isc do teatru i kina, czasami do knajpki (chocby
    raz w roku), pojechac na wycieczke.

    Czy z 1500 zlotych starczy na w/w ? Nawet gdy 2 osoby sa na emeryturze to za
    3000 zlotych trudno na wszystko powyzsze uzbierac, zeby to bylo godne zycie.
    A co z ubieraniem sie, meblami, sprzetami domowymi?

    Icek