    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Będzie hejt!
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <62a592a1$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    <t86guo$lm3$1$Cav@news.chmurka.net>
    <62a6f221$0$481$65785112@news.neostrada.pl>
    <t86sn5$t3t$1$Cav@news.chmurka.net>
    <62a77f32$0$451$65785112@news.neostrada.pl>
    <t891m8$cql$1$Cav@news.chmurka.net>
    <62a8b5a2$0$453$65785112@news.neostrada.pl>
    <t8aj05$f05$1$Cav@news.chmurka.net>
    <62a8f192$0$451$65785112@news.neostrada.pl>
    <t8btkd$c6h$1$Cav@news.chmurka.net>
    <t8c7p4$ilv$1$kolczan@news.chmurka.net>
    Date: Wed, 15 Jun 2022 11:47:27 +0200

    On Wed, 15 Jun 2022 11:12:04 +0200, Mirek Ptak wrote:

    > Ciągle powtarzasz ten oczywisty błąd logiczny co świadczy, że masz z tym
    > jakiś problem - nie trzeba czegoś mieć, żeby wyrobić sobie tym czymś zdanie.
    > Nie muszę mieć x-boxa, żeby wiedzieć że bardziej mi pasuje Playstation
    > (na x-boxa nie ma God of War),

    No, jesli GoW to twoja ulubiona gra, to tak, inaczej to wypadaloby by
    chyba miec x-boxa, aby wiedziec, ze nie pasuje.

    Ja tak mam z iphone ... nie mam, nie znam, niektore doniesienia
    powoduja, ze wydaje mi sie, ze nie bylbym zadowolony,
    ale w sumie, to najbardziej przeszkadza mi cena :-)

    > nie muszę mieć elektryka (na razie), żeby
    > wiedzieć że spalinówka *mi* bardziej odpowiada (elektryk nie pozwoli mi
    > przejechać 600 km bez zatrzymywania się) - itd.

    Ale tu Cavalino ma troche racji - moze jakbys sie zatrzymal, to bys
    ocenil, ze to wcale nie jest takie zle.

    Choc rozumiem, ze do pracy, ze nie mozna sie spoznic, ze nie chce sie
    godziny wczesniej wstawac, a z rezerwą to dwóch godzin :-)

    I tylko jakis hejter spalinek bedzie pisal, ze przeciez dwie godziny
    to nic złego :-)

    J.