  • Data: 2022-06-15 20:09:17
    Temat: Re: Będzie hejt!
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-06-15 o 11:28, Cavallino pisze:

    > Jest różnica między normalnym pisaniem, a hejtem.
    > Ja niosę kaganek oświaty, ktoś musi tą trudną rzecz wykonywać....
    >
    > I to nie jest negatywne, w przeciwieństwie do hejtu.

    Może porozmawiaj z psychologiem?
    Odnoszę wrażenie, że masz jakiś problem z interpretacją
    tego co ludzie do Ciebie piszą.
    Mnie w zasadzie jest obojetne jak lubisz podróżować ale musisz mieć
    chyba jakąś traumę z tym związaną, że każdą wypowiedź punktującą czy
    wyolbrzymiającą minusy tego wariantu uważasz za jakiś hejt i atak na
    elektryki.
    Zareagowałbym tak samo, gdybyś jechał karetą z wołami w ten sposób.