  • Data: 2022-06-13 12:08:19
    Temat: Re: Będzie hejt!
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-06-2022 o 11:59, Mirek Ptak pisze:

    > Please - to zaczyna być już lekko groteskowe. Jeśli masz problem z
    > zasypianiem w samochodzie to może rzeczywiście elektryk jest najlepszym
    > dla Ciebie rozwiązaniem, bo te postoje wymusza ;)

    Wiele nowoczesnych samochodów kontrolujących kierowcę tak robi
    (proponuję przerwę)
    To że stare diesle tego nie mają, nie oznacza że coś takiego nie istnieje.
    Defaultowe ustawienia tego mechanizmu to 2 h - jak dla mnie bardzo trafne.

    , ale proszę nie
    > projektuj tego na resztę kierowców.

    Groteskowe to jest zaprzeczanie powszechności takiego zjawiska i
    związanego z tym zagrożenia.

    > Regularnie swego czasu robiłem trasy 1000km (od otwarcia A38 - 960km)
    > Gliwice - Wuppertal. Zawsze na raz z jednym lub dwoma tankowaniami plus
    > czasem toaleta. Raz jeden poczułem znużenie - jakieś 20-23 lata temu,
    > gdy wracałem nocą do Wuppertalu z krótkiej przerwy w szkoleniu. 30 minut
    > drzemki na stacji i byłem jak nowo narodzony do dalszej trasy.

    Zgadza się.
    Tyle wystarczy.
    A czasem i drzemka zbędna, jeśli zrobisz postój i trochę się na nim
    rozkręcisz.

    > Je się na miejscu.

    W imię czego ta głodówka?