  • Data: 2022-06-09 13:39:25
    Temat: Re: Będzie hejt!
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09-06-2022 o 13:23, J.F pisze:

    > A to zalezy gdzie.
    > Typowe blokowisko, to kto przyjezdza? Opiekunka do dziecka,
    > hydraulik?

    Rodzina, znajomi, zgraja studentów wynajmujących po 1 pokoju w 4
    pokojowym mieszkaniu itd itp

    > Zalezy od patodeweloperki :-)

    Stare blokowiska tym bardziej nie maą rezerw na parkingach - nie były
    wymagane.

    > "od zawsze" to miejsce bylo :-)

    Zależy gdzie.
    A i tak wolałem mieć garaż.

    > A co tu podziwiac - na wiecej ich nie stac :-(

    To niech kupią gdzie indziej.

    > To, ze miejsce bylo dalej, ze nieprzydzielone na stałe,
    > ze bez gniazdka :-)

    Mnie to nadal nie przeszkadza.
    Potrzebowałem tego typu własności to sobie kupiłem.

    > Dlaczego nie moga zamieszkac?
    > Bo samochod im potrzebny, czy dlatego, ze sie urzad obudzil ?

    Jedno i drugie.
    I raczej na miejscu byłoby sformułowanie - urząd nie dał się zrobić w
    wała, tak jak ten w Kołobrzegu.