  • Data: 2022-06-09 13:48:30
    Temat: Re: Będzie hejt!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 9 Jun 2022 13:39:25 +0200, Cavallino wrote:
    > Rodzina, znajomi, zgraja studentów wynajmujących po 1 pokoju w 4
    > pokojowym mieszkaniu itd itp

    No to gdzies parkują pod blokiem na codzien.
    I tylko odwiedzający maja problem ... albo miejszkancy, jak goscie
    beda szybsi :-)

    > Stare blokowiska tym bardziej nie maą rezerw na parkingach - nie były
    > wymagane.

    A teraz przy nich powstaly nowe, bez nowych miejsc :-)

    > Zależy gdzie.
    > A i tak wolałem mieć garaż.

    Od zawsze, to tato mial garaz, ale za daleko :-)

    > To niech kupią gdzie indziej.

    Tam tez ich nie stac :-(

    > Mnie to nadal nie przeszkadza.
    > Potrzebowałem tego typu własności to sobie kupiłem.

    > Jedno i drugie.
    > I raczej na miejscu byłoby sformułowanie - urząd nie dał się zrobić w
    > wała, tak jak ten w Kołobrzegu.

    Chyba nie calkiem, skoro wydal pozwolenie na budowe.
    I teraz urzednicy sa zadowoleni, deweloper pewnie jest dosc
    zadowolony, tylko ludzie sa utopieni.
    I nie stac ich juz na nic :-)

    J.