  • Data: 2012-05-22 13:30:41
    Temat: Re: Bankowóz ktoś przerabiał ?
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bankowóz nie musi być wykorzystywany tylko do przewozu
    > kasy, zresztą i to nietrudno zaaranżować.
    > Może przewozić też dane podlegające ochronie, a tymi
    > dysponuje praktycznie każda firma.

    Niby masz rację, ale nie uważasz że to lekka paranoja?
    Wychodząc z takiego założenia można kupować na firmę pralki,
    zmywarki, kuchenki itp, bo przecież mam prawo wyprać sobie
    ubranie robocze, podgrzać obiad czy umyć szklanki po kawie
    ;-)). Gdyby brać to "zdroworozsądkowo" to idiotyzmem jest
    kupować bankowów w celu przewiezienia raz na miesiąc jakichś
    ważnych papierów ;-).
    Tylko proszę nie weź mnie za obrońcę idiotycznych przepisów,
    daleki jestem od tego. Osobiście uważam że pozbawienie mnie
    i innych przedsiębiorców możliwości odliczania VAT-u od
    zakupu auta (nie licząc śmiesznych max. 6.000) i paliwa jest
    draństwem do kwadratu.