  • 1. Data: 2012-05-19 23:39:29
    Temat: Bankowóz ktoś przerabiał ?
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Czy ktoś to próbował ? czy warto, czy działa ;) ?

    mniej upierdliwe niż kratka- bo tylko pudełko + jakaś elektonika ?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2012-05-20 10:24:00
    Temat: Re: Bankowóz ktoś przerabiał ?
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Czy ktoś to próbował ? czy warto, czy działa ;) ?
    >
    > mniej upierdliwe niż kratka- bo tylko pudełko + jakaś elektonika ?

    są firmy które robią to ad A do Z.
    sam też myślę ale nie wiem czy nie musisz mieć jakiś dodatkowych kwitów
    które oni załatwiają za Ciebie
    no i jeszcze jedno w jedneym z salonów usłyszałem że można to zrobić tylko w
    nowym aucie przed pierwszą rejestracją ale to nie potwierdzone info
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2012-05-20 13:28:43
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    glang <g...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > no i jeszcze jedno w jedneym z salonów usłyszałem że można to zrobić tylko
    > nowym aucie przed pierwszą rejestracją ale to nie potwierdzone info

    Właśnie mi chodzi o takie firmy (im mniejsza tym lepiej ;) )
    i o dość stare auto (auta 2..3?) które pali jak 4 nowe, więc
    mogło by to mieć sens.

    narazie myślę zupełnie teoretycznie - bo przeróbka pewnie przekracza cene auta
    ale tez cena paliwa w kilka mies przekracza cene auta i przeróbki ;)

  • 4. Data: 2012-05-20 16:29:07
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 19.05.2012 23:39, Michał pisze:
    > Czy ktoś to próbował ? czy warto, czy działa ;) ?
    > mniej upierdliwe niż kratka- bo tylko pudełko + jakaś elektonika ?

    Volvo sprzedaje takie nowe od razu na gotowo, ale nie mieli V50 w takiej
    wersji. Z tego co się tam dowiadywałem to przeróbka, homologacje itp. to
    jakieś 10000 zł + warunek, że pojazd nie może mieć instalacji gazowej.

    S.

  • 5. Data: 2012-05-20 20:49:54
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > auta
    > ale tez cena paliwa w kilka mies przekracza cene auta i przeróbki ;)

    no tutaj to wątpliwości nie ma. około 10 tysia
    pzdr
    GL

  • 6. Data: 2012-05-21 14:10:22
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Czy ktoś to próbował ? czy warto, czy działa ;) ?

    A po co? Podziwiam ludzi którzy kombinują jak koń pod górkę
    ;-))

  • 7. Data: 2012-05-21 14:52:59
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/05/2012 13:10, Robert_J wrote:

    > A po co? Podziwiam ludzi którzy kombinują jak koń pod górkę ;-))

    No wiesz, zamiast zainwestować 10.000PLN w interes i zarabiać więcej,
    lepiej zainwestować 10.000PLN w homologację i oszczędzić 500zł co
    miesiąc. Polak nie da sobie pluć w twarz urzędowi!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 8. Data: 2012-05-21 15:11:40
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-05-21 14:52, kamil pisze:

    > No wiesz, zamiast zainwestować 10.000PLN w interes i zarabiać więcej,
    > lepiej zainwestować 10.000PLN w homologację i oszczędzić 500zł co
    > miesiąc. Polak nie da sobie pluć w twarz urzędowi!

    przy kupnie nowego auta masz jeszcze VAT do zwrotu - im drozsze autko
    tym interes przerobienia auta na bankowoz bardziej oplacalny.

    Bankowoz to kolejny uklon dla kombinatorow - znowu oszustwo
    zalegalizowane i jak poprzednio kratki spotykalo sie nawet w
    kabrioletach - tak teraz nic z zewnatrz nie bedzie wyroznialo auto tzw
    bankowoz.

    Ja jestem za tym, by - wzorem krajow cywilizowanych - auta sluzbowe
    mialy odrebne tablice rejestracyjne i caly proceder .
    Wowczas od razu wyjdzie ile po naszych drogach jezdzi aut sluzbowych (w
    weekendy zwlaszcza) i jak te firmy uciekaja z podatkami - paliwo w
    koszty, samochod sluzbowy do 'zadan' prywatnych bez dod. opodatkowania
    pracownika (takie zakamuflowane wynagrodzenie) , etc.
    Wowczas moze nie trzeba bedzie wciaz podnosic 'Kowalskiemu' innych
    podatkow podczas gdy 'wladza' korzysta z calego systemu ulg ifurtek by
    nie placic podatku.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 9. Data: 2012-05-21 17:38:54
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2012-05-21 15:11, AL pisze:
    > Bankowoz to kolejny uklon dla kombinatorow - znowu oszustwo
    > zalegalizowane i jak poprzednio kratki spotykalo sie nawet w
    > kabrioletach

    Oszustwo to są podatki, których razem z pośrednimi płacisz ponad 60%
    (zus + dochodowy + vat przy każdym zakupie + podatki w paliwach, które
    nie idą na cele które powinny itd...) Im mniej płaci się temu
    złodziejskiemu państwu tym lepiej.

  • 10. Data: 2012-05-21 17:50:13
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-19 23:39, Michał pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś to próbował ? czy warto, czy działa ;) ?

    Kasetka przytwierdzona na stałe w bagażniku. można tylko w przypadku
    nowych aut. Ot wszystko.