  • Data: 2012-05-22 15:03:25
    Temat: Re: Bankowóz ktoś przerabiał ?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert_J" napisał w wiadomości grup

    > Niby masz rację, ale nie uważasz że to lekka paranoja? Wychodząc z takiego
    > założenia można kupować na firmę pralki, zmywarki, kuchenki itp, bo
    > przecież mam prawo wyprać sobie ubranie robocze, podgrzać obiad czy umyć
    > szklanki po kawie ;-))

    ZTCW aby wrzucić sobie zakup garnituru w koszty musi mieć trwale naszyty
    emblemat firmy, bo inaczej urząd skarbowy może ten koszt zakwestionować.

    Może należałoby wymagać, aby samochody firmowe były trwale oznakowane logo
    firmy na min 25% powierzchni. Dzięki temu syn właściciela masarni "świński
    ryj" nie podjedzie "firmowym" BMW ojca w sobotę na dyskotekę. Myślę, że w
    ciągu kilku lat doszlibyśmy do etapu jak w cywilizowanym świecie, że wstyd
    byłoby takim autem podjechać w niedzielę pod supermarket albo do kina bo
    wszyscy widzą, że ktoś oszukuje urząd skarbowy.

    Pozdrawiam
    Ergie