eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBagażnik dachowy a aerodynamikaRe: Bagażnik dachowy a aerodynamika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: quent <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
    Date: Fri, 16 Sep 2016 08:38:47 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 22
    Message-ID: <nrg41i$fcp$1@dont-email.me>
    References: <9...@g...com>
    <57dab227$0$12547$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <57db8bba$0$12551$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 16 Sep 2016 06:38:42 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="5e24216db5b172e7e3f678f657f243dd";
    logging-data="15769";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18hBXjeCugjBKGb7yQsrxjr"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.6.0
    In-Reply-To: <57db8bba$0$12551$65785112@news.neostrada.pl>
    Cancel-Lock: sha1:0e5Yn6oy0v/yDhjiL+Vf3o/QWsw=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588650
    [ ukryj nagłówki ]

    On 16.09.2016 08:05, Mirek Ptak wrote:
    > W dniu 2016-09-15 o 16:47, q...@g...com pisze:
    >> Łódki to też inna kwestia, tu zależy czy płyniesz w ślizgu czy w
    >> zanurzeniu.
    >>
    >> Bagażnik jednak mógłby mieć kształt aerodynamiczny. Taki jak pokazuje
    >> teoria.
    >>
    > Nie bardzo, bo z przyczyn praktycznych musi (powinien) mieć płaski spód,
    > a to od razu (przy kształcie aerodynamicznym) powoduje powstawanie siły
    > nośnej - nie specjalnie pożądanej w samochodzie :)

    Całkiem możliwe, że tak właśnie jest.

    Choć nie do końca mi to pasuje, bo siła nośna związana jest ściśle z
    kątem natarcia, który też można łatwo ustawić, montując bagażnik tak aby
    siła nośna była skierowana w dół co daje zwiększenie przyczepności kół.

    --
    Pozdr.
    Q
    www.elipsa.info

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: