  • Data: 2016-09-16 10:29:23
    Temat: Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-09-15 22:29, Adam wrote:

    > Ale były auta "jeżdżące do tyłu" ;)
    > Coś mi świta jakieś maleństwo podobne do BMW Isetty i trochę większe,
    > już z czasów Skody 102.

    Ogolnie to chyba sporo "bubble cars" tak mialo, bo byly inspirowane
    konstrukcjami lotniczymi albo poniekad mialy wprost taka proweniencje,
    np. produkowane byly przez Messerschmitta albo Heinkla,
    np. KR200 ktory zagral w filmie "Brazil"

    http://www.conceptcarz.com/images/Messerschmitt/55-M
    esserschmitt-KR200-DV-08_HHC_01.jpg

    Cos takiego reprezentowala tez Multipla rocznik 1965 :)
    https://c1.staticflickr.com/3/2930/13961940022_75e58
    dc0f3_b.jpg

    --

    memento lorem ipsum