eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBagażnik dachowy a aerodynamika › Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
  • Data: 2016-09-16 10:15:50
    Temat: Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:nredtj$oua$...@d...me...
    >A wracając do tematu - chciałbyś aby samochody wyglądały tak jak ten
    >z linku?
    >http://moto.pl/Klasyczne/1,137197,16780022,Schlorwa
    gen___Mistrz_aerodynamiki_z_1939.html

    Zobaczysz - jeszcze ropa podrozeje i tak beda wygladaly :-)

    Ale masz tam tez podane - citroen CX - 0.36, Focus 0.32, Tesla 0.25,
    powyzszy - 0.186. Niby moze lepiej, ale najpierw by trzeba krawezniki
    zlikwidowac i dziury w drodze zalepic :-)

    Wychodzi na to, ze auto moze wygladac miec opor ~20% wiekszy.
    Opor powietrza - bo patrzac po spalaniu, to inne opory tez sa duze,
    wrecz dominujace.
    Jak sie obnizy predkosc na autostradach i troche dopracuje
    aerodynamike, to przestanie nam zalezec na dalszym dopracowywaniu.

    P.S. A ta paskuda ... jakby tego bylo wiecej, to bys przywykl :-)

    J.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: