eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[piatek] BMW za dobre na śnieg...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 428

  • 161. Data: 2010-12-05 19:06:40
    Temat: Re: BMW za dobre na śnieg...
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 05 Dec 2010 18:45:37 +0100, nalesnik
    <m...@o...o2.o2.o2.pl> wrote:

    >> FWD jest tanie i praktyczne. Na tyle tanie i na tyle praktyczne,
    >> że poza segmentem premium, w którym taniość i praktyczność nie
    >> są aż tak ważne, praktycznie wykosiło inne rodzaju napędu.
    >
    > Zrozumiałem, że właśnie powiedziałeś, że RWD jest niepraktyczne.

    Oczywiście. Droższe, więcej elementów napędu, mniejszy bagażnik,
    tunel, który przeszkadza piątemu pasażerowi. Tylko że mi to
    zwisa.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 162. Data: 2010-12-05 19:09:20
    Temat: Re: BMW za dobre na ?nieg...
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 18:04:34 +0100, nalesnik napisał(a):

    > Podczepię się do wątku z rajdami: Jakie auto RWD wygrało WRC (albo
    > wzięło chociaż tam udział)?

    Poczekaj, Adam zda egzamin sprawdzający na prawo jazdy, to się za zrobienie
    licencji weźmie. Wtedy Loeb przyjedzie do Polski szukać Sierry w dobrym
    stanie, a C4 na taryfę odda :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek


  • 163. Data: 2010-12-05 19:14:52
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 18:16:06 +0100, J.F. napisał(a):

    >>I do poślizgu kół przednich dodać jeszcze poślizg tyłu?
    > Glupia sprawa, ale na skrzyzowaniu to akurat pomaga.

    Nie pomaga. Przetestowałem przed chwilą. Auto dale jedzie prosto.

    >>> Nawiasem mowiac to w scierce tez musialem uzywac.
    >>W RWD ręcznego? Do czego?
    > Do tego samego. Jakos tak depniecie gazu dawalo rozne wyniki.

    Popatrz, u mnie też - tyłek ustawia mi się w różnych pozycjach, w
    zależności jak depnę.

    > Ot taki test: jedziemy sobie sierra w kolko po sniegu, w pewnym
    > momencie wciskamy gaz i co sie stanie ?

    Zależnie jakie kółko i co zrobię po wciśnieciu. W większości przypadków
    tyłek wyleci na zewnątrz, kierownicą się to skontruje, odpuści trochę gaz i
    pojedzie dalej.

    Co się stanie w Berlingo? Ano przód auta wyleci na zewnątrz, koła zaczną
    się ślizgać bokiem. I na manewry będzie za późno.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++


  • 164. Data: 2010-12-05 19:15:20
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 18:08:16 +0100, J.F. napisał(a):

    >>Jesli miałeś złe odruchy w RWD, to teraz może jest dla Ciebie lepiej...
    >
    > Byc moze.
    > Ale tak mi jakos wyszlo na placyku, ze jak sie chce wahadelko
    > wygasic, to kombinowanie z gazem czesciej sie konczylo porazka niz
    > trzymanie sprzegla.

    A mi wychodzi, że lepiej jest odpuścić gaz, ale sprzęgła nie ruszać.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++


  • 165. Data: 2010-12-05 19:15:43
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 17:58:28 +0100, J.F. napisał(a):

    >>
    >>Dopasowałem - jakoś przejechałem te miejsca, gdzie oni polegli.
    >>Natomiast dałem się zaskoczyć nagłym pojawieniem się lodu.
    >
    > A oni niby nie ? :-)

    Tam, gdzi eoni kleżeli nie było lodu.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++


  • 166. Data: 2010-12-05 19:20:02
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 18:56:27 +0100, J.F. napisał(a):

    >>Nic podobnego. Dodajesz gazu na zakręcie - zacieśniasz skręt.
    >>Ujmujesz gazu na zakręcie - dociskasz przód, auto lepiej się kieruje.
    >
    > ale jedzie w pejzaz ? No bo skoro dodawanie zaciesnialo zakret, to
    > ujecie powoduje ze lepiej sie kieruje do rowu ? :-P

    Nie. Pierwsze można skontrować, drugie powoduje, że jest bezpieczniej.

    >>> Doswiadczenie do wykonania: jadac prosto na lodzie wcisnac sprzeglo i
    >>> zaciagnac reczny. FWD i RWD tak samo sie zachowuja - staja bokiem.
    >>No i? Równie dobrze mogłeś napisać 'wyjąć silnik; popchać auto.
    > Jakos tak opor na tylnych kolach nie prostuje auta, tylko je obraca.

    Ciekawe, bo u mnie jakoś prostuje...

    > No nie wiem, IMO w FWD tez trzeba umiec operowac gazem. W koncu sam
    > piszesz ze za duzo lub za malo i pejzaz.

    Praktycznie jedyne co można w FWD robić, to nie dopuszczać do odpuszczenia.
    Jedziesz na zakręcie, zaczyna nosić autem, możesz zacisnąc zęby i modlić
    się nie odpuszczając gazu.
    W RWD po prostu odpuszczasz gaz i zwalniasz.

    > Ale w RWD trzeba bardziej umiec ;-)

    I dzięki temu można bardziej jechać.

    >>Na ręcznym? LOL. Mam RWD. A RWD jest jak seks - nie trzeba jechać na
    >>ręcznym, wystarczy dać po piździe :D
    >
    > I pieknie zawrocic na waskiej drodze stojac przy prawym krawezniku
    > miedzy dwoma innymi samochodami ?

    A czemu nie? Trzeba miec tylko silnik, ktróry zerwie przyczepnośc. BTW -
    jeśli pijesz do pewnego filmu, to tam zadje się RWD wjeżdżało.
    W FWD możesz tylko majtać bezwładną dupą.

    >>>Na torze nie masz lodu.
    > Moga byc czasy zimowe :-)

    Dalej nie masz lodu. A jazda wyścigowa to [przede wszystkim niedopuszczanie
    do poślizgu. BTW - dlaczego F1 to RWD?

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++


  • 167. Data: 2010-12-05 19:20:37
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 18:34:15 +0100, nalesnik napisał(a):

    > Podsumowując: RWD jest najlepszym sposobem poruszania się w zimie,
    > umożliwia bezpieczną, sprawną i dynamiczną jazdę.

    Z zastrzeżeniem - umiejącemu prowadzić. Posiadaczom prawa jazdy FWD się
    bardziej podobają.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++


  • 168. Data: 2010-12-05 19:22:59
    Temat: Re: BMW za dobre na ?nieg...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 18:44:00 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale za co - przeciez roboty na przegladach jest tyle samo.

    Nie jest. Ot, wymiana sprzęgła. Albo dłubanie w silniku. W RWD masz wicej
    miejsca.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++


  • 169. Data: 2010-12-05 19:24:29
    Temat: Re: BMW za dobre na ?nieg...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 5 Dec 2010 08:52:28 -0800 (PST), arek.pp napisał(a):

    > Oftop bo musze zareagować!:): Jeżdzę nowym Berlingo prawie codziennie
    > i to NIE JEST auto przestrzenne! Na tylne siedzenia typowy Kowalski
    > się zmieści jedynie przy prawie max. przysunietych do kierownicy
    > przednich fotelach. Fakt, ze w miarę ładny, ale prowadzeniem i

    Pieprzysz. Akurat spokojnie się mieści, a fotel mam prawie na maksa do
    tyłu. Fakt, że tylna kanapa jest średnio wygodna, przynajmniej w wersji
    jaką ujeżdżam.

    > komfortem bije go np. wieswagen Caddy (tez czesto uzywam).
    > Poza tym Berlingo to FWD - lepszy od BMW teraz --> zeby wrócić do
    > głównego tematu :)

    To FWD które ssie w zimowych warynkach.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++


  • 170. Data: 2010-12-05 19:33:01
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:
    > Dnia Sun, 05 Dec 2010 18:34:15 +0100, nalesnik napisał(a):
    >
    >> Podsumowując: RWD jest najlepszym sposobem poruszania się w zimie,
    >> umożliwia bezpieczną, sprawną i dynamiczną jazdę.
    >
    > Z zastrzeżeniem - umiejącemu prowadzić. Posiadaczom prawa jazdy FWD się
    > bardziej podobają.

    Statystyczny Kowalski ma więc większe szanse zrobić sobie krzywdę w RWD
    niż FWD.

strony : 1 ... 10 ... 16 . [ 17 ] . 18 ... 30 ... 40 ... 43


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: