-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!mike!not-for-mail
From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
Date: Sun, 5 Dec 2010 19:20:02 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 51
Sender: t...@m...oldfield.org.pl
Message-ID: <c1.01.3NdcpP$JJ7@mike.oldfield.org.pl>
References: <idb5vk$q1e$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3NcRG1$JFi@mike.oldfield.org.pl>
<idbjan$d0s$1@news.onet.pl> <c1.01.3NcXlZ$JGg@mike.oldfield.org.pl>
<iddl42$aeo$1@news.onet.pl> <c1.01.3NdB5n$JHt@mike.oldfield.org.pl>
<e...@4...com>
<c1.01.3NdZzH$JId@mike.oldfield.org.pl>
<9...@4...com>
NNTP-Posting-Host: trzypion.oldfield.org.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1291573318 20591 77.236.9.21 (5 Dec 2010 18:21:58 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Dec 2010 18:21:58 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
X-Face: "$/+nTK,0%`.lc4B~D91pIue%5RICC8#$_Ew'cP{uuDnja,Cs.yc8MiB+/k+~Plew/u|WDT
7|0:(Sq?X-j&_?{]w+M/n'_(O3(Aj(4t[$Ep(|x]2v)R:E,Q|vM:z7Wipt2VeLQQ9iId1r\}"yBAEl
Ie@=ELl0`X:yH3~Y-P~6
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331793
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 05 Dec 2010 18:56:27 +0100, J.F. napisał(a):
>>Nic podobnego. Dodajesz gazu na zakręcie - zacieśniasz skręt.
>>Ujmujesz gazu na zakręcie - dociskasz przód, auto lepiej się kieruje.
>
> ale jedzie w pejzaz ? No bo skoro dodawanie zaciesnialo zakret, to
> ujecie powoduje ze lepiej sie kieruje do rowu ? :-P
Nie. Pierwsze można skontrować, drugie powoduje, że jest bezpieczniej.
>>> Doswiadczenie do wykonania: jadac prosto na lodzie wcisnac sprzeglo i
>>> zaciagnac reczny. FWD i RWD tak samo sie zachowuja - staja bokiem.
>>No i? Równie dobrze mogłeś napisać 'wyjąć silnik; popchać auto.
> Jakos tak opor na tylnych kolach nie prostuje auta, tylko je obraca.
Ciekawe, bo u mnie jakoś prostuje...
> No nie wiem, IMO w FWD tez trzeba umiec operowac gazem. W koncu sam
> piszesz ze za duzo lub za malo i pejzaz.
Praktycznie jedyne co można w FWD robić, to nie dopuszczać do odpuszczenia.
Jedziesz na zakręcie, zaczyna nosić autem, możesz zacisnąc zęby i modlić
się nie odpuszczając gazu.
W RWD po prostu odpuszczasz gaz i zwalniasz.
> Ale w RWD trzeba bardziej umiec ;-)
I dzięki temu można bardziej jechać.
>>Na ręcznym? LOL. Mam RWD. A RWD jest jak seks - nie trzeba jechać na
>>ręcznym, wystarczy dać po piździe :D
>
> I pieknie zawrocic na waskiej drodze stojac przy prawym krawezniku
> miedzy dwoma innymi samochodami ?
A czemu nie? Trzeba miec tylko silnik, ktróry zerwie przyczepnośc. BTW -
jeśli pijesz do pewnego filmu, to tam zadje się RWD wjeżdżało.
W FWD możesz tylko majtać bezwładną dupą.
>>>Na torze nie masz lodu.
> Moga byc czasy zimowe :-)
Dalej nie masz lodu. A jazda wyścigowa to [przede wszystkim niedopuszczanie
do poślizgu. BTW - dlaczego F1 to RWD?
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
Następne wpisy z tego wątku
- 05.12.10 19:20 Adam Płaszczyca
- 05.12.10 19:22 Adam Płaszczyca
- 05.12.10 19:24 Adam Płaszczyca
- 05.12.10 19:33 nalesnik
- 05.12.10 19:41 Krzysiek Kielczewski
- 05.12.10 19:44 P.B.
- 05.12.10 19:58 J.F.
- 05.12.10 20:01 J.F.
- 05.12.10 20:12 J.F.
- 05.12.10 20:13 J.F.
- 05.12.10 20:20 megrims
- 05.12.10 20:33 Marcin Stankiewicz
- 05.12.10 21:00 Robert Rędziak
- 05.12.10 20:58 P.B.
- 05.12.10 21:04 Robert Rędziak
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A