eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[piatek] BMW za dobre na śnieg...Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!mike!not-for-mail
    From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Date: Sun, 5 Dec 2010 19:20:02 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 51
    Sender: t...@m...oldfield.org.pl
    Message-ID: <c1.01.3NdcpP$JJ7@mike.oldfield.org.pl>
    References: <idb5vk$q1e$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3NcRG1$JFi@mike.oldfield.org.pl>
    <idbjan$d0s$1@news.onet.pl> <c1.01.3NcXlZ$JGg@mike.oldfield.org.pl>
    <iddl42$aeo$1@news.onet.pl> <c1.01.3NdB5n$JHt@mike.oldfield.org.pl>
    <e...@4...com>
    <c1.01.3NdZzH$JId@mike.oldfield.org.pl>
    <9...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: trzypion.oldfield.org.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1291573318 20591 77.236.9.21 (5 Dec 2010 18:21:58 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Dec 2010 18:21:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Face: "$/+nTK,0%`.lc4B~D91pIue%5RICC8#$_Ew'cP{uuDnja,Cs.yc8MiB+/k+~Plew/u|WDT
    7|0:(Sq?X-j&_?{]w+M/n'_(O3(Aj(4t[$Ep(|x]2v)R:E,Q|vM:z7Wipt2VeLQQ9iId1r\}"yBAEl
    Ie@=ELl0`X:yH3~Y-P~6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331793
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 18:56:27 +0100, J.F. napisał(a):

    >>Nic podobnego. Dodajesz gazu na zakręcie - zacieśniasz skręt.
    >>Ujmujesz gazu na zakręcie - dociskasz przód, auto lepiej się kieruje.
    >
    > ale jedzie w pejzaz ? No bo skoro dodawanie zaciesnialo zakret, to
    > ujecie powoduje ze lepiej sie kieruje do rowu ? :-P

    Nie. Pierwsze można skontrować, drugie powoduje, że jest bezpieczniej.

    >>> Doswiadczenie do wykonania: jadac prosto na lodzie wcisnac sprzeglo i
    >>> zaciagnac reczny. FWD i RWD tak samo sie zachowuja - staja bokiem.
    >>No i? Równie dobrze mogłeś napisać 'wyjąć silnik; popchać auto.
    > Jakos tak opor na tylnych kolach nie prostuje auta, tylko je obraca.

    Ciekawe, bo u mnie jakoś prostuje...

    > No nie wiem, IMO w FWD tez trzeba umiec operowac gazem. W koncu sam
    > piszesz ze za duzo lub za malo i pejzaz.

    Praktycznie jedyne co można w FWD robić, to nie dopuszczać do odpuszczenia.
    Jedziesz na zakręcie, zaczyna nosić autem, możesz zacisnąc zęby i modlić
    się nie odpuszczając gazu.
    W RWD po prostu odpuszczasz gaz i zwalniasz.

    > Ale w RWD trzeba bardziej umiec ;-)

    I dzięki temu można bardziej jechać.

    >>Na ręcznym? LOL. Mam RWD. A RWD jest jak seks - nie trzeba jechać na
    >>ręcznym, wystarczy dać po piździe :D
    >
    > I pieknie zawrocic na waskiej drodze stojac przy prawym krawezniku
    > miedzy dwoma innymi samochodami ?

    A czemu nie? Trzeba miec tylko silnik, ktróry zerwie przyczepnośc. BTW -
    jeśli pijesz do pewnego filmu, to tam zadje się RWD wjeżdżało.
    W FWD możesz tylko majtać bezwładną dupą.

    >>>Na torze nie masz lodu.
    > Moga byc czasy zimowe :-)

    Dalej nie masz lodu. A jazda wyścigowa to [przede wszystkim niedopuszczanie
    do poślizgu. BTW - dlaczego F1 to RWD?

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: