-
391. Data: 2010-12-18 12:17:19
Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Sat, 18 Dec 2010 01:40:08 +0100, Adam Płaszczyca wrote:
>Dnia Wed, 08 Dec 2010 21:49:17 +0100, DoQ napisał(a):
>> Ale wg. Was powinna tam być conajmniej jaskinia na nogi. Bo nie dość że
>> RWD to jeszcze ultrakrótki zwis BMW, tak nie jest więc argument raczej z
>> dupy wzięty.
>
>W Granadzie jest, w Sierrze jest...
W mondeo jest, w oplu jest, tylko w audi nie ma ..
J.
-
392. Data: 2010-12-18 12:18:12
Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Sat, 18 Dec 2010 01:39:41 +0100, Adam Płaszczyca wrote:
>Dnia Wed, 08 Dec 2010 19:29:10 +0100, DoQ napisał(a):
>>> Tutaj się nie zgodzę. Jakoś w FWD na nogi jest masakrycznie mało miejsca w
>>> porównaniu z RWD... Może dlatego, że koła nie włażą do kabiny?
>>
>> Jaki związek ma rodzaj napędu z nadkolami wchodzącymi do kabiny?
>
>Nie nadkolami, a możliwościa odsunięcia przegrody do przodu. W FWD masz
>najczęściej silnik w poprzek.
No to przeciez zajmuje mniej miejsca wzdluz ..
J.
-
393. Data: 2010-12-18 14:41:17
Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na snieg...
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Sat, 18 Dec 2010 11:05:11 +0100, Adam Płaszczyca wrote:
>Mowa o dupkach, którzy na widok śniegu zwalniają do 40km/h przy dozwolonych
>110, a bezpiecznych 90km/h.
A na A4 byla bezpieczna predkosc z ktora jechales ? :-P
J.
-
394. Data: 2010-12-18 14:52:56
Temat: Re: Wyższość RWD nad FWD
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Thu, 09 Dec 2010 15:08:56 +0100, Filip KK wrote:
>Ustawiasz taką samą przesłonę według powyższego stwierdzenia.
>Obiektywy RÓŻNE, taki sam OTWÓR, wymaga tego samego czasu naświetlania.
>I to jest bzdura!
>Biorę różne obiektywy, ustawiam na wszystko jeden otwór względny,
>naświetlam wszystkie zdjęcia jednym czasem i wychodzą różnie naświetlone
>zdjęcia a nie tak samo!
Ch* obiektywy masz.
Widziales swiatlomierz ? Widziales gdzies tam nastawienie ogniskowej
obietywu aparatu ? Nie. Wychodzi z pomiaru np przyslona 1:4, czas
1/60s, tak nastawiasz, robisz zdjecie i jest dobrze. Niezaleznie czy
obiektyw ma 40mm czy 200mm.
Oczywiscie ten 200mm na przyslonie 1:4 ma efektywna srednice wejsciowa
50mm, a ten 40 mm tylko 10mm.
To faktycznie jest do wyprowadzenia na kolanie ..
J.
-
395. Data: 2010-12-18 14:58:18
Temat: Re: Wyższość RWD nad FWD
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Thu, 9 Dec 2010 15:10:42 -0000, kamil wrote:
>A zoom jakis masz? To zmierz na 100 i potem na 300, czy jaki akurat bedzie
>pod reka. U mnie pokazuje dokladnie to samo.
Zoomy to bardzo zly przyklad.
Wszysko zalezy od tego jak sie producent postaral przy projekcie
przyslony - rzeczywista srednica wejsciowa musi sie zmieniac w
zaleznosci od ogniskowej.
Niektorzy sie moga wcale nie starac, bo po co - im wiecej swiatla tym
lepiej, automatyka w aparacie sama dobierze ekspozycje dobrze.
J.
-
396. Data: 2010-12-19 01:40:31
Temat: Re: BMW za dobre na ?nieg...
Od: Filip KK <n...@n...pl>
W dniu 2010-12-08 20:47, arek.pp pisze:
> Natomiast co do współczesnych beemek to nalewsz (i inni) miód do mego
> serca, bo bardzo chcę nabyć E46 (które cenię "blacharsko/silnikowo i
> komfortowo" wyżej niż 4 kółka lub widły), ale z racji doświaczeń
> trochę boje się RWD.
Jakież to masz doświadczenia z RWD, że się boisz E46? Możesz nabyć E46 z
napędem na dwie ośki i wyciąganie tego auta z poślizgu będzie dziecinnie
proste, kobiety uwielbiają takim autem tak jeździć, bo to dziecinnie proste.
> Wiem, że to nieporównywalne, ale dosłownie wczoraj lekko przejechałem
> przez snieg, z którym walczył bidny Transit... To daje do myslenia...
Niech walczą te bidne transity, Ty nie jesteś bidny i kupisz sobie nowe
opony zimowe. I będziesz wyciągał takie transity z zaspy, zapewniam Cię.
-
397. Data: 2010-12-19 11:29:43
Temat: Re: BMW za dobre na ?nieg...
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Wed, 8 Dec 2010 11:47:10 -0800 (PST), arek.pp <a...@o...pl>
wrote:
> przez snieg, z którym walczył bidny Transit...
Ale pusty czy pełny?
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
398. Data: 2010-12-19 14:11:32
Temat: Re: Wyższość RWD nad FWD
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Thu, 09 Dec 2010 15:27:29 +0100, Filip KK wrote:
>Proszę, specjalnie dla Ciebie dowód ignorancie:
>http://www.pi0tr.org/~kafar/pms/test.jpg
>
>Jak widać dłuższa ogniskowa przy tym samym czasem naświetlania dała
>mniej światła, jak krótsza ogniskowa. Zatem aby było naświetlone tak
>samo, trzeba wydłużyć czas naświetlania.
W dolnej czesci tego kolka masz srednia w kwadraciku 10x10 np
117,117,113 (rgb) po jednej stronie, a po drugiej np
116,118,122
A jak patrzysz w cetrum kolka .. to tam gdzies jest ta galaz, rozmyta
przez glebie ostrosci.
J.
-
399. Data: 2010-12-19 14:43:43
Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na nieg...
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Sat, 18 Dec 2010 11:47:53 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):
>> Normalnie, tak samo ja FWD.
>
> Nie. FWD nie obróci się wokół przedniej osi tylko odjedzie przednimi
> kołami w bok.
Różnica jest taka, że FWD robi bączka wokół tyłka, a RWD wokół dzióbka.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
400. Data: 2010-12-19 14:43:55
Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na nieg...
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Sat, 18 Dec 2010 11:48:22 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):
>>> Czyli? Nie możesz napisać od "a" do "z"?
>>
>> Ok, przyłoży siłę do kół większą, niż siła tarcia opon o jezdnię.
> Chyba młotkiem...
Nie, silnikiem.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++