  • 391. Data: 2010-12-18 12:17:19
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 Dec 2010 01:40:08 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    >W Granadzie jest, w Sierrze jest...

    W mondeo jest, w oplu jest, tylko w audi nie ma ..

    J.

  • 392. Data: 2010-12-18 12:18:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 Dec 2010 01:39:41 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    >Nie nadkolami, a możliwościa odsunięcia przegrody do przodu. W FWD masz
    >najczęściej silnik w poprzek.

    No to przeciez zajmuje mniej miejsca wzdluz ..

    J.

  • 393. Data: 2010-12-18 14:41:17
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na snieg...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 Dec 2010 11:05:11 +0100, Adam Płaszczyca wrote:
    >Mowa o dupkach, którzy na widok śniegu zwalniają do 40km/h przy dozwolonych
    >110, a bezpiecznych 90km/h.

    A na A4 byla bezpieczna predkosc z ktora jechales ? :-P

    J.

  • 394. Data: 2010-12-18 14:52:56
    Temat: Re: Wyższość RWD nad FWD
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 09 Dec 2010 15:08:56 +0100, Filip KK wrote:
    >Ustawiasz taką samą przesłonę według powyższego stwierdzenia.
    >Obiektywy RÓŻNE, taki sam OTWÓR, wymaga tego samego czasu naświetlania.
    >I to jest bzdura!
    >Biorę różne obiektywy, ustawiam na wszystko jeden otwór względny,
    >naświetlam wszystkie zdjęcia jednym czasem i wychodzą różnie naświetlone
    >zdjęcia a nie tak samo!

    Ch* obiektywy masz.
    Widziales swiatlomierz ? Widziales gdzies tam nastawienie ogniskowej
    obietywu aparatu ? Nie. Wychodzi z pomiaru np przyslona 1:4, czas
    1/60s, tak nastawiasz, robisz zdjecie i jest dobrze. Niezaleznie czy
    obiektyw ma 40mm czy 200mm.

    Oczywiscie ten 200mm na przyslonie 1:4 ma efektywna srednice wejsciowa
    50mm, a ten 40 mm tylko 10mm.

    To faktycznie jest do wyprowadzenia na kolanie ..

    J.

  • 395. Data: 2010-12-18 14:58:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 Dec 2010 15:10:42 -0000, kamil wrote:
    >A zoom jakis masz? To zmierz na 100 i potem na 300, czy jaki akurat bedzie
    >pod reka. U mnie pokazuje dokladnie to samo.

    Zoomy to bardzo zly przyklad.
    Wszysko zalezy od tego jak sie producent postaral przy projekcie
    przyslony - rzeczywista srednica wejsciowa musi sie zmieniac w
    zaleznosci od ogniskowej.

    Niektorzy sie moga wcale nie starac, bo po co - im wiecej swiatla tym
    lepiej, automatyka w aparacie sama dobierze ekspozycje dobrze.

    J.

  • 396. Data: 2010-12-19 01:40:31
    Temat: Re: BMW za dobre na ?nieg...
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-08 20:47, arek.pp pisze:

    > Natomiast co do współczesnych beemek to nalewsz (i inni) miód do mego
    > serca, bo bardzo chcę nabyć E46 (które cenię "blacharsko/silnikowo i
    > komfortowo" wyżej niż 4 kółka lub widły), ale z racji doświaczeń
    > trochę boje się RWD.

    Jakież to masz doświadczenia z RWD, że się boisz E46? Możesz nabyć E46 z
    napędem na dwie ośki i wyciąganie tego auta z poślizgu będzie dziecinnie
    proste, kobiety uwielbiają takim autem tak jeździć, bo to dziecinnie proste.

    > Wiem, że to nieporównywalne, ale dosłownie wczoraj lekko przejechałem
    > przez snieg, z którym walczył bidny Transit... To daje do myslenia...

    Niech walczą te bidne transity, Ty nie jesteś bidny i kupisz sobie nowe
    opony zimowe. I będziesz wyciągał takie transity z zaspy, zapewniam Cię.

  • 397. Data: 2010-12-19 11:29:43
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 8 Dec 2010 11:47:10 -0800 (PST), arek.pp <a...@o...pl>
    wrote:

    > przez snieg, z którym walczył bidny Transit...

    Ale pusty czy pełny?

    r.
    _____________

  • 398. Data: 2010-12-19 14:11:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 09 Dec 2010 15:27:29 +0100, Filip KK wrote:
    >Proszę, specjalnie dla Ciebie dowód ignorancie:
    >http://www.pi0tr.org/~kafar/pms/test.jpg
    >
    >Jak widać dłuższa ogniskowa przy tym samym czasem naświetlania dała
    >mniej światła, jak krótsza ogniskowa. Zatem aby było naświetlone tak
    >samo, trzeba wydłużyć czas naświetlania.

    W dolnej czesci tego kolka masz srednia w kwadraciku 10x10 np
    117,117,113 (rgb) po jednej stronie, a po drugiej np
    116,118,122

    A jak patrzysz w cetrum kolka .. to tam gdzies jest ta galaz, rozmyta
    przez glebie ostrosci.

    J.

  • 399. Data: 2010-12-19 14:43:43
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na œnieg...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 18 Dec 2010 11:47:53 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Nie. FWD nie obróci się wokół przedniej osi tylko odjedzie przednimi
    > kołami w bok.

    Różnica jest taka, że FWD robi bączka wokół tyłka, a RWD wokół dzióbka.

    --

  • 400. Data: 2010-12-19 14:43:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 18 Dec 2010 11:48:22 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Chyba młotkiem...

    Nie, silnikiem.

    --