-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: BMW za dobre na ?nieg...
Date: Sat, 04 Dec 2010 21:27:25 +0100
Organization: -
Lines: 62
Message-ID: <n...@4...com>
References: <idb5vk$q1e$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3NcRG1$JFi@mike.oldfield.org.pl>
<idbjan$d0s$1@news.onet.pl> <c1.01.3NcXlZ$JGg@mike.oldfield.org.pl>
<iddl42$aeo$1@news.onet.pl> <s...@d...wkurw.org>
<c...@y...googlegroups.com>
<s...@d...wkurw.org>
<0...@4...com>
<s...@d...wkurw.org>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1291494445 20230 82.143.187.50 (4 Dec 2010 20:27:25 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Dec 2010 20:27:25 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331354
[ ukryj nagłówki ]On Sat, 4 Dec 2010 19:59:30 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
>On Sat, 04 Dec 2010 20:38:54 +0100, J.F
>> po pierwsze to IMHO RWD latwiej wpada w poslizgi. Jedziesz sobie po
>> prostej osniezonej drodze .. i musisz byc czujny.
>
> No i? Ogólnie do jazdy samochodem potrzebna jest czujność.
> Szczególnie jak się intensywnie korzysta z prawego pedału. Brak
Nie trzeba
> ewentualnych kłopotów większości wynika z tego, że trzymają się
> z daleka od granicy przyczepności.
No to czemu w RWD ta granica jest znacznie blizej ? :-)
Nie bylem zielonym kierowca jak wsiadlem do sierry. A jednak potrafila
mnie zaskoczyc.
>> Po drugie, jak sa trudne warunki, np gleboki zlodowacialy snieg - to
>> FWD zachowuje troche manewrowosci przy predkosciach parkingowych.
>> A RWD nie ma zadnej. Ot np stanales pod gore, trzeba ruszyc, tylne
>> kola buksuja i zsuwaja sie do rowu, bo jest lekki trawers.
>> I co zrobisz ?
> To ja nie żyję? Ajajajajaj! Co ja teraz zrobię? Pedał gazu ma
> więcej niż dwa położenia. Czasem trzeba ruszyć praktycznie bez
> gazu. Duży silnik to umożliwia.
No i co - i tak nie dasz rady. Nie jedzie, nie jedzie .. buksuje.
> Nie miałem takiej przygody. Owszem, w tamtym roku jeździło mi
> się ciut gorzej, bo kupiłem auto z parchatymi zimówkami. W tym
> roku mam nówki sztuki (żaden cymes, niektórzy wręcz uważają że
> to guano dekady, Uniroyale MS 66 plus), nawet nie musiałem nic
> wrzucać do bagażnika. Ruszanie na lodzie tez już zaliczyłem,
> dało się.
No widzisz, ja jednak relatywnie sporo jezdzilem po gorskich drogach,
czesto nieodsniezanych. Koniec koncow sierra mnie dowiozla wszedzie
gdzie chcialem, chyba ze snieg byl po podwozie .. ale jednak w trunych
warunkach RWD ma manewrowosc zerowa.
>> A co daje RWD zwyklemu kierowcy ? Nic ?
>
>Mnie? Banana na ryju. I większy zapas przyczepności na osi
>kierowanej.
Czyli trzeba miec rajdowe zapedy i jeszcze odpowiednie warunki.
Bo jakos nie bardzo sobie wyobrazam "stawiania bokow" na publicznych
drogach.
>> Jakos nie widzialem. Poza tym - wciskasz sprzeglo i czym sie to rozni
>> od RWD ?
> Wszystko zależy od prędkości i kąta skrętu kół. Może się nie
> udać. Ostatnią stłuczkę miałem właśnie w FWD, na dohamowaniu.
> Syfek był na zakręcie, a na przeciwnym pasie objawił się inny
> koleżka.
A jakbys jechal RWD to by bylo inaczej ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.12.10 21:33 Krzysiek Kielczewski
- 04.12.10 21:38 J.F.
- 04.12.10 21:51 Mariusz Chwalba
- 04.12.10 22:15 J.F.
- 04.12.10 22:34 nalesnik
- 04.12.10 22:34 Mariusz Chwalba
- 04.12.10 22:47 nalesnik
- 04.12.10 22:49 Robert Rędziak
- 04.12.10 22:50 Mariusz Chwalba
- 04.12.10 22:52 Robert Rędziak
- 04.12.10 22:50 RadekNet
- 04.12.10 23:00 J.F.
- 04.12.10 23:04 nalesnik
- 04.12.10 23:18 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 04.12.10 23:24 Robert Rędziak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=