eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[piatek] BMW za dobre na śnieg... › Re: BMW za dobre na ?nieg...
  • Data: 2010-12-04 23:00:29
    Temat: Re: BMW za dobre na ?nieg...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sat, 4 Dec 2010 21:49:30 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
    >On Sat, 04 Dec 2010 21:27:25 +0100, J.F
    >>> No i? Ogólnie do jazdy samochodem potrzebna jest czujność.
    >>> Szczególnie jak się intensywnie korzysta z prawego pedału. Brak
    >>
    >> Nie trzeba
    >
    > Czego nie trzeba? Czujności? Wielu z takich, którzy w to
    > uwierzyli, zrobilło krzywdę sobie lub komuś.

    Nie trzeba naduzywac pedalu, zeby rwd wpadlo w poslizg.


    A tak prawde mowiac to przy fwd nie trzeba jakies czujnosci
    nadmiernej.

    >>> ewentualnych kłopotów większości wynika z tego, że trzymają się
    >>> z daleka od granicy przyczepności.
    >> No to czemu w RWD ta granica jest znacznie blizej ? :-)
    > Ktoś Cię okłamał.

    Moja wlasna sierra by mnie oklamala ?

    >> Nie bylem zielonym kierowca jak wsiadlem do sierry. A jednak potrafila
    >> mnie zaskoczyc.
    > A mnie się udało postawić bokiem nagwizdaną przednionapędówkę i
    > to nie raz. Coś, co się w ogóle nie powinno wydarzyć, bo przecie
    > one nie wpadają w poślizg. Nawet łuku, na spadaniu, auto
    > wymagało stabilizowania go, tylko dlatego, że przed łukiem
    > musiałem ująć (nawet nie hamowałem).

    No ale przeciez na sliskim luku to w kazdym napedzie musisz uwazac.
    Fizyki nie oszukasz.

    >>> To ja nie żyję? Ajajajajaj! Co ja teraz zrobię? Pedał gazu ma
    >>> więcej niż dwa położenia. Czasem trzeba ruszyć praktycznie bez
    >>> gazu. Duży silnik to umożliwia.
    >> No i co - i tak nie dasz rady. Nie jedzie, nie jedzie .. buksuje.
    > Mówię. Umarłem. Zamarzłem na krzyżówce kilka kilometrów od domu,
    > bo tam było wyślizgane, pod górę. Nawet nie wiem, dlaczego teraz
    > siedzę w domu i naduszam te klawiszki. To pewnie przez to życie
    > po życiu.

    No i co zrobiles ?

    >> No widzisz, ja jednak relatywnie sporo jezdzilem po gorskich drogach,
    >> czesto nieodsniezanych. Koniec koncow sierra mnie dowiozla wszedzie
    >> gdzie chcialem, chyba ze snieg byl po podwozie .. ale jednak w trunych
    >> warunkach RWD ma manewrowosc zerowa.
    >
    >I dlatego jeździsz teraz FWD i wmawiasz sobie, że to lepsze.

    Jezdzilem wczesniej, jezdze teraz - pod tym wzgledem lepsze.
    Jakis zalet RWD w zasadzie nie widze.

    >> Bo jakos nie bardzo sobie wyobrazam "stawiania bokow" na publicznych
    >> drogach.
    > Ja też. One tak same.

    No to tym bardziej - co daje RWD ? Raz jeden udalo mi sie pojechac
    pieknym slidem.

    >>> Wszystko zależy od prędkości i kąta skrętu kół. Może się nie
    >>> udać. Ostatnią stłuczkę miałem właśnie w FWD, na dohamowaniu.
    >>> Syfek był na zakręcie, a na przeciwnym pasie objawił się inny
    >>> koleżka.
    >>
    >> A jakbys jechal RWD to by bylo inaczej ?
    > Miałbym jedną zakłócającą siłę na kołach kierowanych mniej.

    Ale i tak juz hamowales, a nie mogles "boka zapiac" i popisac sie
    rajdowymi umiejetnosciami.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: