-
Data: 2010-12-04 23:24:57
Temat: Re: BMW za dobre na ?nieg...
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Sat, 04 Dec 2010 23:00:29 +0100, J.F
<j...@p...onet.pl> wrote:
>> Czego nie trzeba? Czujności? Wielu z takich, którzy w to
>> uwierzyli, zrobilło krzywdę sobie lub komuś.
>
> Nie trzeba naduzywac pedalu, zeby rwd wpadlo w poslizg.
Wydaje Ci się. Moje nie wpada. Żadne auto nie wpada, jak się go
do tego nie zmusi. Poślizg nie jest winą samochodu, jest winą
kierowcy.
> A tak prawde mowiac to przy fwd nie trzeba jakies czujnosci
> nadmiernej.
Nie, w ogóle. Wklepujesz w autopilocie miejsce docelowe i
zagłębiasz się w lekturze porannej gazety.
>>>> ewentualnych kłopotów większości wynika z tego, że trzymają się
>>>> z daleka od granicy przyczepności.
>>> No to czemu w RWD ta granica jest znacznie blizej ? :-)
>> Ktoś Cię okłamał.
>
> Moja wlasna sierra by mnie oklamala ?
Może miałeś coś popsute.
> No ale przeciez na sliskim luku to w kazdym napedzie musisz uwazac.
> Fizyki nie oszukasz.
Jak to? Przecie ,,przy fwd nie trzeba jakies czujnosci
nadmiernej''?
> No i co zrobiles ?
Ruszyłem. Z (gewaaałt!) wyłączoną kontrolą trakcji. Delikatnie.
Mięciutko jak kaczuszka. Albo Płaszczyc wślizgujący się do rowu.
>>I dlatego jeździsz teraz FWD i wmawiasz sobie, że to lepsze.
>
> Jezdzilem wczesniej, jezdze teraz - pod tym wzgledem lepsze.
> Jakis zalet RWD w zasadzie nie widze.
No i super. Nie dla Ciebie RWD.
>>> Bo jakos nie bardzo sobie wyobrazam "stawiania bokow" na publicznych
>>> drogach.
>> Ja też. One tak same.
>
> No to tym bardziej - co daje RWD ?
Już pisałem.
> Raz jeden udalo mi sie pojechac
> pieknym slidem.
Trzeba było poćwiczyć.
>> Miałbym jedną zakłócającą siłę na kołach kierowanych mniej.
>
> Ale i tak juz hamowales, a nie mogles "boka zapiac" i popisac sie
> rajdowymi umiejetnosciami.
Mając ślizgającą się przednią oś próba destabilizacji tylnej
byłaby skazana na porażkę. Mając jedną zakłócającą siłę na
kołach mniej, miałbym większe szanse na odzyskanie
przyczepności. Choćby dlatego, że wciśnięcie sprzęgła przed
samym zakrętem wymaga podniesienia nogi z podłogi i wciśnięcia
pedału, w takich warunkach to trwa strasznie długo, dużo dłużej
od odpuszczenia hamulca. Zresztą teraz to i tak nie ma
znaczenia.
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.12.10 23:25 Robert Rędziak
- 04.12.10 23:32 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 05.12.10 02:05 Adam Płaszczyca
- 05.12.10 02:07 Adam Płaszczyca
- 05.12.10 02:08 Adam Płaszczyca
- 05.12.10 02:09 Adam Płaszczyca
- 05.12.10 09:07 Arek M
- 05.12.10 02:14 Adam Płaszczyca
- 05.12.10 02:14 Adam Płaszczyca
- 05.12.10 02:15 Adam Płaszczyca
- 05.12.10 02:16 Adam Płaszczyca
- 05.12.10 02:18 Adam Płaszczyca
- 05.12.10 02:28 Adam Płaszczyca
- 05.12.10 02:31 Adam Płaszczyca
- 05.12.10 02:35 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
Najnowsze wątki
- 2025-02-14 Zdalne załączanie grzałki bojlera elektrycznego
- 2025-02-14 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-14 Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- 2025-02-14 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-14 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-14 Czy ma sens grupa news:pl.soc.polityka-prawna ? :-)
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-14 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-14 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-14 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-14 Re: Dlaczego nie było (pełzającego) zamachu stanu? Bo minister Bodnar już "zawiesił" prokuratora Ostrowskiego
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-14 Warszawa => International Freight Forwarder <=