  • Data: 2010-02-02 18:37:14
    Temat: Re: BMW X6 winter test
    Od: "Hektor" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GrzegorzG" <g...@g...com> napisał

    > No tak, tylko to troche inna półka cenowa (bmw, audi vs subaru).
    > Natomiast jak napisałem wczesniej, bardzo bym sie zawiodl, gdyby na
    > sliskim parkingu (0 przyczepnosci dla jednej osi) takie quattro mi nie
    > pojechało :/

    Nie ma takiej mozliwości, żeby quattro 'nie pojechało'. Chyba, że pod górę.
    Jeśli masz zimowe opony to taka guma zawsze czegoś się złapie, bo nigdy lód
    nie jest 100% gładki i jednorodny, chyba że przygotowany pod wyczynowe
    lodowisko, ale i wtedy zakręci kilka razy kołami i ruszy. Więc Twoje obawy
    są przedwczesne a dodatkowo zbudowanne na mocno dyskusyjnych fundamentach.
    Proponuję więcej dystansu do opinii internetowych fachowców, bo tu każdy
    pryszczers może się zrobić na znawcę.

    Zbigniew Kordan