-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "X-Man" <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Awaria turbo diesla
Date: Sat, 19 Nov 2011 01:52:47 -0000
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 20
Message-ID: <ja72d0$6p3$1@inews.gazeta.pl>
References: <ja390e$l90$1@usenet.news.interia.pl> <ja39l0$m1l$1@inews.gazeta.pl>
<ja3a76$nb5$1@inews.gazeta.pl> <ja3b9g$q9c$1@inews.gazeta.pl>
<ja3pu9$gjj$2@news.mm.pl> <ja3uj2$rlt$1@inews.gazeta.pl>
<ja4m0r$r2q$2@news.mm.pl>
NNTP-Posting-Host: cpc1-uddi16-0-0-cust73.uddi.cable.virginmedia.com
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1321667808 6947 92.235.32.74 (19 Nov 2011 01:56:48 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 19 Nov 2011 01:56:48 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: xman750
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2414539
[ ukryj nagłówki ]"Karolek" <d...@o...pl> wrote in message news:ja4m0r$r2q$2@news.mm.pl...
> W dniu 2011-11-17 22:33, X-Man pisze:
>> na przykładzie mojego ayta powiem ci ze żeby zatkac tam gdzie chwyta
>> musiałbyć wykręcić puszkę filtra powietrza co nawet z kluczami pod ręką
>> chwilę zajmuje wiec juz szybciej bym ściągnął na siłę rurę z filtra niż
>> się dostał do miejsca gdzie on zasysa powietrze...
> Jaki samochod?
Octavia I 1.9TDi ALH 90KM 2005. Wlot powietrza do filtra jest w karoserii na
wysokości prawego nadkola, jedna ze śrub która filtr trzyma wymaga przedłużki z
grzechotką żeby się do niej dobrać marne szanse w takim stresie i możliwym
zadymieniu, prędzej bym odkręcił wieko puszki filtra i zatkał od środka ale i
tak pierwszą rzeczą za jaką bym łapał bylaby klapa gasząca lub wąż który wchodzi
do kolektora dolotowego, solidnym szarpnięciem dałbym radę go pewnie ściągnąć
zresztą wożę ze sobą szczypce do opasek smaozaciskajacych więc o ile by tam nei
było momentalnie wielkiej chmury dymu po prostu bym zdjął opaskę i rurę i tyle.
Pzdr
Piotrek
Następne wpisy z tego wątku
- 19.11.11 02:57 X-Man
- 19.11.11 03:22 X-Man
- 19.11.11 08:02 Karolek
- 19.11.11 10:17 nazgul
- 19.11.11 11:35 X-Man
- 19.11.11 11:39 X-Man
- 19.11.11 12:37 Michał sirapacz Gut
- 19.11.11 12:39 Karolek
- 19.11.11 16:03 nazgul
- 19.11.11 18:11 nazgul
- 20.11.11 10:24 Krzysiek Kielczewski
- 20.11.11 12:22 jerzu
- 20.11.11 14:50 Michał sirapacz Gut
- 20.11.11 15:17 J.F.
- 20.11.11 15:48 X-Man
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?