-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!
news.interia.pl!not-for-mail
From: "Zygmunt M. Zarzecki"
<z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Awaria turbo diesla
Date: Fri, 18 Nov 2011 22:14:30 +0100
Organization: male zet
Lines: 23
Message-ID: <ja6hro$6sb$4@usenet.news.interia.pl>
References: <ja390e$l90$1@usenet.news.interia.pl>
<4ec55917$0$8450$65785112@news.neostrada.pl>
<ja3m7c$col$1@usenet.news.interia.pl>
<4ec5783d$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ja41nb$ggh$1@news.icpnet.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ja4vqj$hil$1@mx1.internetia.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
Reply-To: z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com
NNTP-Posting-Host: apn-77-115-250-227.dynamic.gprs.plus.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1321650873 7051 77.115.250.227 (18 Nov 2011 21:14:33
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Nov 2011 21:14:33 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.18) Gecko/20110320
SeaMonkey/2.0.13
In-Reply-To: <s...@k...sail-ho.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2414482
[ ukryj nagłówki ]
>>>>>> O zatrzymanie "wyłączonego" silnika spalającego olej. Użyć gaśnicy do
>>>>>> góry nogami mając nadzieję, że wystarczy dwutlenku węgla.
>>>>>
>>>>> Z kilogramowej może nie wystarczyć.
>>>>>
>>>> tam są naboje po 16g co2
>>>
>>> No i?
>>>
>> i już.
>> z 5 kilogramowej też by nie starczyło i z 10...
>> twoje "może" było w tym kontekście nieco szydercze.
>
> Kluczowe jest, żeby jakoś zatrzymać ten silnik w czasie podawania mu
> co2. Dwie osoby potrzebne, nie bardzo widzę realizację bez
> wcześniejszego treningu.
Na filmie gość chlapnął gdzieś piwem.
zyga
--
--force --nodeps --all
Następne wpisy z tego wątku
- 18.11.11 22:17 Zygmunt M. Zarzecki
- 18.11.11 22:20 Zygmunt M. Zarzecki
- 18.11.11 22:24 Zygmunt M. Zarzecki
- 18.11.11 23:26 Krzysiek Kielczewski
- 19.11.11 02:45 X-Man
- 19.11.11 02:52 X-Man
- 19.11.11 02:57 X-Man
- 19.11.11 03:22 X-Man
- 19.11.11 08:02 Karolek
- 19.11.11 10:17 nazgul
- 19.11.11 11:35 X-Man
- 19.11.11 11:39 X-Man
- 19.11.11 12:37 Michał sirapacz Gut
- 19.11.11 12:39 Karolek
- 19.11.11 16:03 nazgul
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=