-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
From: Maciej Browarczyk <m...@N...org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Automatyczne skrzynie biegow w Audi A4 B5/B6
Date: Wed, 16 Jun 2010 20:34:59 +0200
Organization: ATMAN
Lines: 28
Message-ID: <hvb5gl$fip$1@node1.news.atman.pl>
References: <s...@p...homelinux.net>
<hvasr1$e9h$1@node1.news.atman.pl>
<s...@p...homelinux.net>
NNTP-Posting-Host: chello089074243036.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1276713301 15961 89.74.243.36 (16 Jun 2010 18:35:01 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Jun 2010 18:35:01 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Macintosh/20100228)
In-Reply-To: <s...@p...homelinux.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2289681
[ ukryj nagłówki ]Piotr Klimek pisze:
> A od jakiej kwoty zaczynaja sie rozsadne egzemplarze?
Nie podam Ci dokladnej kwoty ale 30tys to za malo na quattro, mysle, ze
45 to bedzie w sam raz na koncowke serii B6, aczkolwiek moge sie mylic.
> Moze faktycznie zagalopowalem sie z tym 'rozsadne', tak czy inaczej
> powinny byc znacznie nizsze niz w Subaru Legacy, ktore tez ewentualnie
> biore pod uwage. A co do Saxo to chyba tylko maly fiat jest tanszy w
> utrzymaniu :)
Zawieszenie jest drogie (wielowahacz), jak sie cos spsuje i puka to
ciezko dojsc co puka.
> OK, czyli jesli ASB to tylko tiptronic, czyli zwykla skrzynia a nie CVT.
> Natomiast naczytalem sie strasznych rzeczy o 2,5TDI wiec skreslilem ten
> silnik.
2.5TDI w rocznikach 2004 juz jest poprawione.
> Lepiej 10L ropy niz 15 benzyny w Subaru.
To tak, myslalem, ze oczekujesz ciut wiekszego niz Saxo ;)
--
Pozdrawiam,
Maciek
Następne wpisy z tego wątku
- 16.06.10 23:29 Piotr Klimek
- 16.06.10 23:32 Piotr Klimek
- 17.06.10 08:45 Robson
- 17.06.10 08:57 gobo
- 17.06.10 09:16 Piotr Klimek
- 17.06.10 09:25 Piotr Klimek
- 17.06.10 12:58 kamil
- 17.06.10 16:00 Robson
- 17.06.10 16:36 Piotr Klimek
- 17.06.10 16:50 Maciej Browarczyk
- 18.06.10 08:20 Robson
- 18.06.10 08:35 Piotr Klimek
- 18.06.10 11:47 Robson
- 18.06.10 12:17 Piotr Klimek
- 18.06.10 12:48 Robson
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=