-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Automat z napędem na tył a zima .....
Date: Tue, 15 Nov 2011 08:52:23 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 35
Message-ID: <7mahve5jreoz$.wwqvwjs9xq8d.dlg@40tude.net>
References: <4ec0e3e6$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@1...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1321343540 5639 82.143.187.50 (15 Nov 2011 07:52:20 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Nov 2011 07:52:20 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2413303
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 14 Nov 2011 22:45:56 -0800 (PST), tippyland napisał(a):
> RWD w zime:
> - szybciej niz FWD zrywa przyczepnosc,
Dyskusujne, chyba ze masz na mysli ze czesciej trzeba sie ratowac
> - do odzyskania przyczepnosci wystarczy ujac gazu i/lub zalozyc lekka
> kontre, czyli wykonac czynnosci zblizone do naturalnych odruchow
> czlowieka,
Nie wystarczy :-(
No i ciagle trzeba byc czujnym.
> - bardzo przewidywalny i latwiejszy w prowadzeniu w poslizgach,
Troszcke bym polemizowal.
> - samochod z FWD jest o wiele trudniejszy do wyprowadzenia z poslizgu,
Tylko ze w nie nie wpada.
> Poslizg z FWD w zakrecie prowadzi do wypadniecia z trasy lub zjazdu na
> przeciwlegly pas, czesto konczy sie zderzeniem czolowym z
> nadjezdzajacym samochodem. Niestety w FWD kola napedowe sa rowniez
> kolami kierunkowymi.
Wystarczy naturalny odruch - noga z gazu i hamulec :-)
Lekko :-)
> Ogolnie, posiadajac samochod z RWD nalezy potrenowac kontrolowane
> uslizgi na osniezonym placu.
O to to to ..
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.11.11 09:37 tippyland
- 15.11.11 11:10 RoMan Mandziejewicz
- 15.11.11 11:18 komar
- 15.11.11 12:24 RoMan Mandziejewicz
- 15.11.11 12:55 Deflegmator
- 15.11.11 13:12 RoMan Mandziejewicz
- 15.11.11 13:59 Deflegmator
- 15.11.11 14:22 kamil
- 15.11.11 14:39 Deflegmator
- 15.11.11 14:57 Tengu
- 16.11.11 00:38 scobowski
- 16.11.11 00:30 kkk
- 16.11.11 08:07 ArekM
- 21.11.11 20:46 Adam Płaszczyca
- 21.11.11 20:47 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=