  • Data: 2011-09-13 13:22:43
    Temat: Re: Automapa, żale poczatkującego
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mirek Ptak wrote:

    > Te dwa lata są kluczowe, choć i wtedy wolałem TT od AM. TT miał
    > braki, ale prawie nie miał błędów dlatego jeździło się i nadal jeździ
    > znacznie przyjemniej.

    Pewnie zależy gdzie. Gdy te dwa lata temu oglądałem to w moim mieście
    (Poznań) wyglądało to źle. Błędy w kierunkowości ulic, braki zakazów itp
    Miałem przez pół roku urządzenie z AM i mimo, że nie trawię tego
    programu to jakość map była o klase wyższa. W Polsce problemów nie
    miałem ani razu.

    > Myślisz, że za 3-5 lat poziom TA tak spadnie, że będą się musieli do
    > AM podciągać, a może poziom AM tak wzrośnie?

    nie wiem jak jest teraz, nie wiem skąd mają dane. Kiedyś zdaje się, że
    mieli coś od PPWK. Próba wytyczenia trasy w mojej okolice z użyciem
    googla (PPWK-2011) kończy się klęską w wiekszości przypadków ;)
    Jeździmy pod prąd, wbrew zakazom itp itd czyli jak kiedyś w TT.

    --
    Wojtek