  • Data: 2011-09-15 10:23:02
    Temat: Re: Automapa, żale poczatkującego
    Od: "Tomek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:smfj675h877kp7qo7br3se5cafb3tmic64@4ax.com...
    Thu, 8 Sep 2011 12:34:01 +0200, w <4...@n...home.net.pl>, "Hinek"
    <h...@o...pl> napisał(-a):

    > Na samo wspomnienie
    > AMapy moja zona dostaje drgawek i gdyby nie Tomtom zrazila
    > by sie pewie na zawsze do programow nawigacyjnych.
    > Do tworcow AM nie dociera, ze interface popularnego
    > programu MUSI BYC INTUICYJNY!

    Każda sroczka swój ogonek chwali :-)

    Ja tam - od czasu do czasu - zanim gdzieś się wybiorę, porównuję możliwości
    różnych programów. Przy tak wielkiej ilości danych (mapy) trudno jest
    uniknąć błędów. Moje wnioski na podstawie długoletniej zabawy z mapami i
    GPSami - w Polsce Automapa jest bezkonkurencyjna, a co do interfejsu -
    kwestia przyzwyczajenia. Tylko Automapa (Targeo) potrafiła np. poprawnie
    pokazać adres w Ożarowie Mazowieckim - Poznańska 249. Takich przypadków mam
    więcej - inne mapy często aproksymują długość ulicy i numery na niej. W
    dodatku ostatnie wersje AM mają zaznaczone ulice, które są w budowie i
    dopiero za chwilę będą oddane do użytku). Liczba POI też jest ok. jak dla
    mnie.
    Miałem okazje testować różne GPSy i poza starożytnym Route Plannerem na
    Symbiana (w Europie) każda inna nawigacja odbiega od Automapy na niekorzyść.
    Z zalet AM moge jeszcze wymienić mnogość rodzajów tras z możliwością
    ustawieia ich parametrów (optymalna, szybka, krótka, piesza, terenowa,
    alternatywna, itp...).
    Tomek
    Ps. Debilne jest ustawianie trasy w AM - klika się klawisz "Prowadź do",
    choć chce sie ustawić początek trasy. No i ciężko ustawić trasę korzystając
    z ulubionych POI. To jest nie do ogarnięcia...