eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAuto nie reaguje poprawnie na pedał gazu
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 33

  • 21. Data: 2012-05-21 17:21:00
    Temat: Re: Auto nie reaguje poprawnie na pedał gazu - rozwiązane
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-21 09:17, Tomasz Pyra pisze:
    > On Sun, 20 May 2012 22:52:33 +0200, anacron wrote:
    >
    >
    >> Tam jest elektroniczny wyświetlacz, zawsze maks to jedna kreska mniej
    >> niż 90, od same początku. Próbowałem go "zagrzać bardziej, ale udało nie
    >> mnie się.
    >
    > To nie ten czujnik - ten który Ciebie interesuje to czujnik temperatury
    > powietrza znajdujący się za intercoolerem. Do odczytania za pomocą
    > komputera.
    >
    > Natomiast pewnie będzie tak jak Cavallino pisał - to jest turbo, tym się
    > jeździ pod czerwone pole, a nie zamula.
    > Zwłaszcza że w celu ochrony sprzęgła i turbiny, tam może być turbodziura
    > zaprogramowana w ECU.
    >
    > Zostaje albo chip, albo kręcenie wysoko.

    Wystarczył reset ECU. Jeden problem został rozwiązany, auto już
    normalnie reaguje na pedał gazu i wcale nie trzeba wysoko, trzymając go
    między 1500 a 2750 mam 100% momentu, tak od 1750 to już jeździ całkiem
    żwawo, od 2250 ma ochotę pozwijać asfalt. Pozostał jeszcze drugi
    problem, zbyt wysokie spalanie, chociaż teraz może i to się normalizuje,
    więc zrobię kolejny 1000 km i zobaczymy.


  • 22. Data: 2012-05-21 19:14:07
    Temat: Re: Auto nie reaguje poprawnie na pedał gazu - rozwiązane
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/05/2012 16:21, anacron wrote:
    > W dniu 2012-05-21 09:17, Tomasz Pyra pisze:
    >> On Sun, 20 May 2012 22:52:33 +0200, anacron wrote:
    >>
    >>
    >>> Tam jest elektroniczny wyświetlacz, zawsze maks to jedna kreska mniej
    >>> niż 90, od same początku. Próbowałem go "zagrzać bardziej, ale udało nie
    >>> mnie się.
    >>
    >> To nie ten czujnik - ten który Ciebie interesuje to czujnik temperatury
    >> powietrza znajdujący się za intercoolerem. Do odczytania za pomocą
    >> komputera.
    >>
    >> Natomiast pewnie będzie tak jak Cavallino pisał - to jest turbo, tym się
    >> jeździ pod czerwone pole, a nie zamula.
    >> Zwłaszcza że w celu ochrony sprzęgła i turbiny, tam może być turbodziura
    >> zaprogramowana w ECU.
    >>
    >> Zostaje albo chip, albo kręcenie wysoko.
    >
    > Wystarczył reset ECU. Jeden problem został rozwiązany, auto już
    > normalnie reaguje na pedał gazu i wcale nie trzeba wysoko, trzymając go
    > między 1500 a 2750 mam 100% momentu, tak od 1750 to już jeździ całkiem
    > żwawo, od 2250 ma ochotę pozwijać asfalt. Pozostał jeszcze drugi
    > problem, zbyt wysokie spalanie, chociaż teraz może i to się normalizuje,
    > więc zrobię kolejny 1000 km i zobaczymy.

    Hehe, diesel 1.4 zwija asfalt. MSPANC. ;)


    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net


  • 23. Data: 2012-05-21 19:16:06
    Temat: Re: Auto nie reaguje poprawnie na pedał gazu
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/05/2012 08:39, Cavallino wrote:
    >
    > Użytkownik "Cezary Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:jpclvg$mti$...@n...task.gda.pl...
    >> W dniu 2012-05-20 22:33, Cavallino pisze:
    >>>
    >>> Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości grup
    >>> dyskusyjnych:X...@l...ne
    t...
    >>>> na ** p.m.s ** Cavallino pisze tak:
    >>>>
    >>>>> To nie benzyniak, trzeba się nauczyć jeździć inaczej.
    >>>>
    >>>> IMHO benzyniak z wtryskiem też nie reaguje od razu
    >>>> dopiero benzyniak z gaznikiem jest fajny.
    >>>
    >>> Nie wiem jak tam z małymi benzyniakami z turbiną, w Lancii turbodziura
    >>> jest olbrzymia (w porównaniu do małego turbodiesla), za to jak się turbo
    >>> rozkręci to jest tylko gwizd i zwijanie asfaltu.
    >>>
    >>>
    >> Turbodziura to była w uno turbo :P
    >
    > Zapewniam Cię, że w Delcie Integrale nie jest wiele mniejsza.
    > Może mniej odczuwalna, bo to jednak 2.0 i silnik bez turbiny też ma już
    > w miarę sensowną moc, ale wrażenia po włączeniu turbo nie wiem czy nie
    > większe.

    Niech temu koniowi ktoś wytłumaczy, że turbo się nie "włącza", tylko
    pracuje w zasadzie cały czas. Zbanował mnie jakiś czas temu za wyśmianie
    podobnego kretynizmu i dalej sieje dezinformację.




    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net


  • 24. Data: 2012-05-21 19:34:24
    Temat: Re: Auto nie reaguje poprawnie na pedał gazu - rozwiązane
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-21 19:14, kamil pisze:
    > On 21/05/2012 16:21, anacron wrote:
    >> W dniu 2012-05-21 09:17, Tomasz Pyra pisze:
    >>> On Sun, 20 May 2012 22:52:33 +0200, anacron wrote:
    >>>
    >>>
    >>>> Tam jest elektroniczny wyświetlacz, zawsze maks to jedna kreska mniej
    >>>> niż 90, od same początku. Próbowałem go "zagrzać bardziej, ale udało
    >>>> nie
    >>>> mnie się.
    >>>
    >>> To nie ten czujnik - ten który Ciebie interesuje to czujnik temperatury
    >>> powietrza znajdujący się za intercoolerem. Do odczytania za pomocą
    >>> komputera.
    >>>
    >>> Natomiast pewnie będzie tak jak Cavallino pisał - to jest turbo, tym się
    >>> jeździ pod czerwone pole, a nie zamula.
    >>> Zwłaszcza że w celu ochrony sprzęgła i turbiny, tam może być turbodziura
    >>> zaprogramowana w ECU.
    >>>
    >>> Zostaje albo chip, albo kręcenie wysoko.
    >>
    >> Wystarczył reset ECU. Jeden problem został rozwiązany, auto już
    >> normalnie reaguje na pedał gazu i wcale nie trzeba wysoko, trzymając go
    >> między 1500 a 2750 mam 100% momentu, tak od 1750 to już jeździ całkiem
    >> żwawo, od 2250 ma ochotę pozwijać asfalt. Pozostał jeszcze drugi
    >> problem, zbyt wysokie spalanie, chociaż teraz może i to się normalizuje,
    >> więc zrobię kolejny 1000 km i zobaczymy.
    >
    > Hehe, diesel 1.4 zwija asfalt. MSPANC. ;)

    Ma ochotę, a nie zwija. Czytanie ze zrozumieniem się kłania, bo ja
    celowo tak napisałem. ;)


  • 25. Data: 2012-05-21 19:55:05
    Temat: Re: Auto nie reaguje poprawnie na pedał gazu - rozwiązane
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2012-05-21 17:21, anacron pisze:

    > Wystarczył reset ECU. Jeden problem został rozwiązany, auto już
    > normalnie reaguje na pedał gazu i wcale nie trzeba wysoko, trzymając go
    > między 1500 a 2750 mam 100% momentu, tak od 1750 to już jeździ całkiem
    > żwawo, od 2250 ma ochotę pozwijać asfalt. Pozostał jeszcze drugi
    > problem, zbyt wysokie spalanie, chociaż teraz może i to się normalizuje,
    > więc zrobię kolejny 1000 km i zobaczymy.


    Uroki elektroniki... Samochód to pół biedy, ale weź tu spokojnie wsiądź
    do samolotu...

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin


  • 26. Data: 2012-05-21 19:56:12
    Temat: Re: Auto nie reaguje poprawnie na pedał gazu - rozwiązane
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>


    Użytkownik "Mumin" <m...@T...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jpdvhl$6kt$...@n...vectranet.pl...
    > W dniu 2012-05-21 17:21, anacron pisze:
    >
    >> Wystarczył reset ECU. Jeden problem został rozwiązany, auto już
    >> normalnie reaguje na pedał gazu i wcale nie trzeba wysoko, trzymając go
    >> między 1500 a 2750 mam 100% momentu, tak od 1750 to już jeździ całkiem
    >> żwawo, od 2250 ma ochotę pozwijać asfalt. Pozostał jeszcze drugi
    >> problem, zbyt wysokie spalanie, chociaż teraz może i to się normalizuje,
    >> więc zrobię kolejny 1000 km i zobaczymy.
    >
    >
    > Uroki elektroniki...

    Dokładnie, zawsze twierdziłem, że im mniej elektroniki tym lepiej.


  • 27. Data: 2012-05-21 20:12:04
    Temat: Re: Auto nie reaguje poprawnie na pedał gazu - rozwiązane
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/05/2012 18:34, anacron wrote:

    >>>
    >>> Wystarczył reset ECU. Jeden problem został rozwiązany, auto już
    >>> normalnie reaguje na pedał gazu i wcale nie trzeba wysoko, trzymając go
    >>> między 1500 a 2750 mam 100% momentu, tak od 1750 to już jeździ całkiem
    >>> żwawo, od 2250 ma ochotę pozwijać asfalt. Pozostał jeszcze drugi
    >>> problem, zbyt wysokie spalanie, chociaż teraz może i to się normalizuje,
    >>> więc zrobię kolejny 1000 km i zobaczymy.
    >>
    >> Hehe, diesel 1.4 zwija asfalt. MSPANC. ;)
    >
    > Ma ochotę, a nie zwija. Czytanie ze zrozumieniem się kłania, bo ja
    > celowo tak napisałem. ;)

    Coś jak bogaty i stary mąż, też ma ochotę, ale sam wiesz.. ;)



    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net


  • 28. Data: 2012-05-21 20:46:53
    Temat: Re: Auto nie reaguje poprawnie na pedał gazu - rozwiązane
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>


    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:4fba81ba$0$26693$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    > Użytkownik "Mumin" <m...@T...onet.pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:jpdvhl$6kt$...@n...vectranet.pl...
    >> W dniu 2012-05-21 17:21, anacron pisze:
    >>
    >>> Wystarczył reset ECU. Jeden problem został rozwiązany, auto już
    >>> normalnie reaguje na pedał gazu i wcale nie trzeba wysoko, trzymając go
    >>> między 1500 a 2750 mam 100% momentu, tak od 1750 to już jeździ całkiem
    >>> żwawo, od 2250 ma ochotę pozwijać asfalt. Pozostał jeszcze drugi
    >>> problem, zbyt wysokie spalanie, chociaż teraz może i to się normalizuje,
    >>> więc zrobię kolejny 1000 km i zobaczymy.
    >>
    >>
    >> Uroki elektroniki...
    >
    > Dokładnie, zawsze twierdziłem, że im mniej elektroniki tym lepiej.

    Cos jak - "za komuny bylo lepi".

    Oczywiscie. Wszak wprowadzenie elektroniki znaczaco pogorszylo niezawodnosc
    oraz zwiekszylo liczbe wypadkow i katastrof.


  • 29. Data: 2012-05-21 21:19:37
    Temat: Re: Auto nie reaguje poprawnie na pedał gazu
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-05-21 09:39, Cavallino pisze:
    >
    > Użytkownik "Cezary Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:jpclvg$mti$...@n...task.gda.pl...
    >> W dniu 2012-05-20 22:33, Cavallino pisze:
    >>>
    >>> Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości grup
    >>> dyskusyjnych:X...@l...ne
    t...
    >>>> na ** p.m.s ** Cavallino pisze tak:
    >>>>
    >>>>> To nie benzyniak, trzeba się nauczyć jeździć inaczej.
    >>>>
    >>>> IMHO benzyniak z wtryskiem też nie reaguje od razu
    >>>> dopiero benzyniak z gaznikiem jest fajny.
    >>>
    >>> Nie wiem jak tam z małymi benzyniakami z turbiną, w Lancii turbodziura
    >>> jest olbrzymia (w porównaniu do małego turbodiesla), za to jak się turbo
    >>> rozkręci to jest tylko gwizd i zwijanie asfaltu.
    >>>
    >>>
    >> Turbodziura to była w uno turbo :P
    >
    > Zapewniam Cię, że w Delcie Integrale nie jest wiele mniejsza.
    > Może mniej odczuwalna, bo to jednak 2.0 i silnik bez turbiny też ma już
    > w miarę sensowną moc, ale wrażenia po włączeniu turbo nie wiem czy nie
    > większe.
    >
    >
    Nie ma i nie istnieje pojęcie włączenia się TURBO.
    Turbosprężarka kręci się cały czas, tyle że z różnymi prędkościami, i
    przy małych prędkościach (małych przepływach gazów) nie ma daje
    wystarczającego nadciśnienia.
    Dlatego po wciśnięciu gazu i zwiększeniu ilości gazów przepływowych
    potrzebuje jakiegoś czasu na osiągnięcie sensownej wydajności. Im
    większa turbosprężarka tym ten czas jest większy ...
    Dlatego niektórzy producenci stosują dwie - jedną malutką aby dobrze
    podbijała na niskich obrotach i przy niewielkich obciążeniach, a duża
    przy odmiennych warunkach pracy.

    Pozdrawiam !


  • 30. Data: 2012-05-21 21:43:11
    Temat: Re: Auto nie reaguje poprawnie na pedał gazu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>


    Użytkownik "Cezary Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jpe4g7$g7m$...@n...task.gda.pl...
    > W dniu 2012-05-21 09:39, Cavallino pisze:
    >>
    >> Użytkownik "Cezary Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    >> wiadomości grup dyskusyjnych:jpclvg$mti$...@n...task.gda.pl...
    >>> W dniu 2012-05-20 22:33, Cavallino pisze:
    >>>>
    >>>> Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości grup
    >>>> dyskusyjnych:X...@l...ne
    t...
    >>>>> na ** p.m.s ** Cavallino pisze tak:
    >>>>>
    >>>>>> To nie benzyniak, trzeba się nauczyć jeździć inaczej.
    >>>>>
    >>>>> IMHO benzyniak z wtryskiem też nie reaguje od razu
    >>>>> dopiero benzyniak z gaznikiem jest fajny.
    >>>>
    >>>> Nie wiem jak tam z małymi benzyniakami z turbiną, w Lancii turbodziura
    >>>> jest olbrzymia (w porównaniu do małego turbodiesla), za to jak się
    >>>> turbo
    >>>> rozkręci to jest tylko gwizd i zwijanie asfaltu.
    >>>>
    >>>>
    >>> Turbodziura to była w uno turbo :P
    >>
    >> Zapewniam Cię, że w Delcie Integrale nie jest wiele mniejsza.
    >> Może mniej odczuwalna, bo to jednak 2.0 i silnik bez turbiny też ma już
    >> w miarę sensowną moc, ale wrażenia po włączeniu turbo nie wiem czy nie
    >> większe.
    >>
    >>
    > Nie ma i nie istnieje pojęcie włączenia się TURBO.

    Słówek się czepiasz, wiadomo o co biega.


    > Turbosprężarka kręci się cały czas, tyle że z różnymi prędkościami, i przy
    > małych prędkościach (małych przepływach gazów) nie ma daje wystarczającego
    > nadciśnienia.

    Żeby nie powiedzieć, że nie daje żadnego.
    Mam wskaźnik, więc mogę sobie poobserwować leżącą na 0 wskazówkę.

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: