eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAuto nie reaguje poprawnie na pedał gazuRe: Auto nie reaguje poprawnie na pedał gazu - rozwiązane
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
    or-mail
    From: anacron <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Auto nie reaguje poprawnie na pedał gazu - rozwiązane
    Date: Mon, 21 May 2012 17:21:00 +0200
    Organization: ANACRON
    Lines: 25
    Message-ID: <jpdml0$9gv$1@mx1.internetia.pl>
    References: <jpbjfm$ffu$1@mx1.internetia.pl>
    <4fb952d8$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <jpbkah$i15$1@mx1.internetia.pl>
    <4fb9557a$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@4...com>
    <4fb957a2$0$1313$65785112@news.neostrada.pl>
    <jpblcd$i15$4@mx1.internetia.pl>
    <4fb958d6$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
    <jpblmk$lr0$1@mx1.internetia.pl>
    <chd5rhg9r5qm$.1ir6fac88ah01$.dlg@40tude.net>
    Reply-To: a...@a...pl
    NNTP-Posting-Host: user19-070.satfilm.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1337613792 9759 77.91.19.70 (21 May 2012 15:23:12 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 21 May 2012 15:23:12 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <chd5rhg9r5qm$.1ir6fac88ah01$.dlg@40tude.net>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
    Thunderbird/12.0.1
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2450581
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-05-21 09:17, Tomasz Pyra pisze:
    > On Sun, 20 May 2012 22:52:33 +0200, anacron wrote:
    >
    >
    >> Tam jest elektroniczny wyświetlacz, zawsze maks to jedna kreska mniej
    >> niż 90, od same początku. Próbowałem go "zagrzać bardziej, ale udało nie
    >> mnie się.
    >
    > To nie ten czujnik - ten który Ciebie interesuje to czujnik temperatury
    > powietrza znajdujący się za intercoolerem. Do odczytania za pomocą
    > komputera.
    >
    > Natomiast pewnie będzie tak jak Cavallino pisał - to jest turbo, tym się
    > jeździ pod czerwone pole, a nie zamula.
    > Zwłaszcza że w celu ochrony sprzęgła i turbiny, tam może być turbodziura
    > zaprogramowana w ECU.
    >
    > Zostaje albo chip, albo kręcenie wysoko.

    Wystarczył reset ECU. Jeden problem został rozwiązany, auto już
    normalnie reaguje na pedał gazu i wcale nie trzeba wysoko, trzymając go
    między 1500 a 2750 mam 100% momentu, tak od 1750 to już jeździ całkiem
    żwawo, od 2250 ma ochotę pozwijać asfalt. Pozostał jeszcze drugi
    problem, zbyt wysokie spalanie, chociaż teraz może i to się normalizuje,
    więc zrobię kolejny 1000 km i zobaczymy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: