eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAuto nie reaguje poprawnie na pedał gazu › Re: Auto nie reaguje poprawnie na pedał gazu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.task
    .gda.pl!not-for-mail
    From: Cezary Daniluk <c...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Auto nie reaguje poprawnie na pedał gazu
    Date: Mon, 21 May 2012 21:19:37 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 40
    Message-ID: <jpe4g7$g7m$1@news.task.gda.pl>
    References: <jpbjfm$ffu$1@mx1.internetia.pl>
    <4fb952d8$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@l...net>
    <4fb9550a$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <jpclvg$mti$1@news.task.gda.pl>
    <4fb9f141$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 84-10-185-120.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1337627975 16630 84.10.185.120 (21 May 2012 19:19:35 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 21 May 2012 19:19:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
    Thunderbird/12.0.1
    In-Reply-To: <4fb9f141$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2450647
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-05-21 09:39, Cavallino pisze:
    >
    > Użytkownik "Cezary Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:jpclvg$mti$...@n...task.gda.pl...
    >> W dniu 2012-05-20 22:33, Cavallino pisze:
    >>>
    >>> Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości grup
    >>> dyskusyjnych:X...@l...ne
    t...
    >>>> na ** p.m.s ** Cavallino pisze tak:
    >>>>
    >>>>> To nie benzyniak, trzeba się nauczyć jeździć inaczej.
    >>>>
    >>>> IMHO benzyniak z wtryskiem też nie reaguje od razu
    >>>> dopiero benzyniak z gaznikiem jest fajny.
    >>>
    >>> Nie wiem jak tam z małymi benzyniakami z turbiną, w Lancii turbodziura
    >>> jest olbrzymia (w porównaniu do małego turbodiesla), za to jak się turbo
    >>> rozkręci to jest tylko gwizd i zwijanie asfaltu.
    >>>
    >>>
    >> Turbodziura to była w uno turbo :P
    >
    > Zapewniam Cię, że w Delcie Integrale nie jest wiele mniejsza.
    > Może mniej odczuwalna, bo to jednak 2.0 i silnik bez turbiny też ma już
    > w miarę sensowną moc, ale wrażenia po włączeniu turbo nie wiem czy nie
    > większe.
    >
    >
    Nie ma i nie istnieje pojęcie włączenia się TURBO.
    Turbosprężarka kręci się cały czas, tyle że z różnymi prędkościami, i
    przy małych prędkościach (małych przepływach gazów) nie ma daje
    wystarczającego nadciśnienia.
    Dlatego po wciśnięciu gazu i zwiększeniu ilości gazów przepływowych
    potrzebuje jakiegoś czasu na osiągnięcie sensownej wydajności. Im
    większa turbosprężarka tym ten czas jest większy ...
    Dlatego niektórzy producenci stosują dwie - jedną malutką aby dobrze
    podbijała na niskich obrotach i przy niewielkich obciążeniach, a duża
    przy odmiennych warunkach pracy.

    Pozdrawiam !

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: