  • 31. Data: 2012-05-21 22:20:31
    Temat: Re: Auto nie reaguje poprawnie na pedał gazu
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-05-21 21:43, Cavallino pisze:

    > Słówek się czepiasz, wiadomo o co biega.

    Tylko potem te słówka w googlach zostają. I kolejni to kopiują, potem
    jeszcze inni...

    > Żeby nie powiedzieć, że nie daje żadnego.
    > Mam wskaźnik, więc mogę sobie poobserwować leżącą na 0 wskazówkę.

    No to jak wiesz o co chodzi, to tym bardziej pisz po ludzku.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 32. Data: 2012-05-21 22:35:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jpe82c$1uf$...@n...dialog.net.pl...

    > Tylko potem te słówka w googlach zostają. I kolejni to kopiują, potem
    > jeszcze inni...

    > No to jak wiesz o co chodzi, to tym bardziej pisz po ludzku.

    Jak kiedykolwiek napiszesz coś w odpowiedzi na mój post, w którym nie będzie
    kolejnej próby czepiania się byle czego, to może zdecyduję się poczytać co
    masz do powiedzenia.....

  • 33. Data: 2012-05-22 00:21:52
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-20 22:45, Cavallino pisze:

    > I prawidłowo, u mnie też się mniej więcej tak turbina włącza.
    > Silnik nieco inny, ale turbo pewnie to samo, program pewnie też zbliżony.

    http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/hyundai/i3
    0/ii/silnik-diesla-1.4-crdi-90km