  • 1. Data: 2012-05-21 09:12:29
    Temat: Dokupienie stoperów na wycieraczki
    Od: "Gacekk" <g...@g...pl>

    Witam
    Jest możliwość zakupienia stoperów pod wyciaraczki PETEX? Gdzies mi
    "wsiąkły" :)
    Jezeli ktos by był tak uprzejmy to prosze o podanie linka ew gdzie to kupić.

  • 2. Data: 2012-05-21 21:00:59
    Temat: Re: Dokupienie stoperów na wycieraczki
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > "wsiąkły" :)
    > Jezeli ktos by był tak uprzejmy to prosze o podanie linka ew gdzie to

    a te spinki były razem z dywanikami? bo ja nie chyba kojarzę żeby z Petexami
    były spinki.
    W każdym razie jedyne co mi przychodzi do głowy to zapytaj w salonie o
    zestawy montażowe do dywaników, nie wiem jakiej marki masz auto ale np w
    Oplu taki zestaw kosztuje coś 10-20zł,

    brat

  • 3. Data: 2012-05-22 21:35:02
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Gacekk" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jezeli ktos by był tak uprzejmy to prosze o podanie linka ew gdzie to
    > kupić.

    Na Alledrogo patrzyłeś? Prawie każdy sprzedawca dywaników je sprzedaje.