  • 1. Data: 2012-05-20 12:54:23
    Temat: quattro - xdrive
    Od: "marian co imie ukrywa" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=PfcIt7L6hY0&feature=r
    elated

    odwieczna rozroba na temat wyzszosci tych systemow nad soba, + dyskus czy
    zmanipulowane i jak - tu zostalo rozwiane.
    wada - trzeba znac zabi jezyk,
    ps
    nie sprawdzalem czy bylo.

  • 2. Data: 2012-05-20 13:21:42
    Temat: Re: quattro - xdrive
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 May 2012 10:54:23 +0000 (UTC), marian co imie ukrywa
    > http://www.youtube.com/watch?v=PfcIt7L6hY0&feature=r
    elated
    > odwieczna rozroba na temat wyzszosci tych systemow nad soba, + dyskus czy
    > zmanipulowane i jak - tu zostalo rozwiane.

    Znaczy sie - wystarczy dodac gazu i oba wyjezdzaja ?

    Ja jednak zwracam uwage ze na jednym filmie na rolkach sa kola jednej osi,
    a na drugim kola jednej strony.

    J.

  • 3. Data: 2012-05-20 13:38:06
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    marian co imie ukrywa <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > odwieczna rozroba na temat wyzszosci tych systemow nad soba, + dyskus czy
    > zmanipulowane i jak - tu zostalo rozwiane.

    http://www.youtube.com/watch?v=BlrTIyNuoSo

    tu masz xDrive w praktyce w BMW 7 F01 na śniegu na płaskim na ulicy ;)

  • 4. Data: 2012-05-20 14:31:17
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-05-20 13:38, Michał pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=BlrTIyNuoSo
    >
    > tu masz xDrive w praktyce w BMW 7 F01 na śniegu na płaskim na ulicy ;)

    Jak myślisz jaki był najsłabszy element tego pojazdu? (kierowca, napęd
    auta, opony)

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 5. Data: 2012-05-21 00:16:44
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    Czeslawek <c...@g...pl> napisał(a):

    > Jak myślisz jaki był najsłabszy element tego pojazdu? (kierowca, napęd
    > auta, opony)

    Pomijając że FWD ze szperą dał by radę (i pomijając to ze FWD ze szperą
    w PL nie dał rady w podobnej sytuacji, mimo że przez 40cm zaspy nie ma
    problemu).

    -opony
    -kierowca
    -napęd
    -złe guziki ponaciskane

    ale to trzeba by takie dorwać i się pobawić chwile na śliskim

  • 6. Data: 2012-05-21 01:38:01
    Od: scobowski <s...@m...pl>

    W dniu 2012-05-20 12:54, marian co imie ukrywa pisze:
> [...]
    >
    > odwieczna rozroba na temat wyzszosci tych systemow nad soba, + dyskus czy
    > zmanipulowane i jak - tu zostalo rozwiane.

    Aaaale masakryczną sytuację ostatnio miałem... zakopałem się na amen na
    rolkach, a, że ni chuja nie rozumiem jak działa napęd w moim wozie - tak
    już zostałem...
    Hehehehe :)

    Jak ktoś nie rozumie, jak to działa - to potrzebuje takich filmików i
    takich dyskusji.

    p.s.: w wyrobieniu sobie zdania pomaga też troszeczkę pojeżdżenie
    różnymi samochodami...

  • 7. Data: 2012-05-21 07:35:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Czeslawek wrote:

    > Jak myślisz jaki był najsłabszy element tego pojazdu? (kierowca, napęd
    > auta, opony)

    imho kierowca...

    bo mam wrażenie że z tego to każdym samochodem dało sie wyjechać przy
    odrobinie umiejętności.