  • 1. Data: 2012-05-20 10:44:06
    Temat: Polske superauto Arrinera
    Od: to <t...@i...pl>

    Reportaż:
    http://tiny.pl/hp8n1

    Riposta:
    http://newconnect.pl/?page=get_ebi_file&id=16614

    Mam wrażenie, że dziennikarz nieco przesadził, szczególnie z
    podsumowaniem.

  • 2. Data: 2012-05-20 11:06:49
    Temat: Re: Polske superauto Arrinera
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2012-05-20 10:44, to pisze:
    > Mam wrażenie, że dziennikarz nieco przesadził, szczególnie z
    > podsumowaniem.

    Jacek Balkan to znany fajansiarz.
    Kiedyś zabłysnął zdaniem "niezbyt udany Tucson" przy okazji zapowiedzi ix35.
    Na pytanie, czemu uznał Tucsona, wbrew powszechnej opinii, za model
    nieudany, nie odpowiedział.
    P.

  • 3. Data: 2012-05-20 11:14:43
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <jpaasj$d00$1@usenet.news.interia.pl>
    to <t...@i...pl> wrote:

    > Reportaż:
    > http://tiny.pl/hp8n1

    > Riposta:
    > http://newconnect.pl/?page=get_ebi_file&id=16614

    O Balkanie to zdanie mam jak najgorsze, ale zastanawia mnie co było
    warte (i możliwe do) opatentowania w elementach kokpitu/deski
    rozdzielczej - jak to napisano w ripoście. ;-P

    --
    Jacek Politowski

  • 4. Data: 2012-05-20 11:36:16
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia 20 May 2012 09:14:43 GMT, Jacek Politowski napisał(a):

    > O Balkanie to zdanie mam jak najgorsze, ale zastanawia mnie co było
    > warte (i możliwe do) opatentowania w elementach kokpitu/deski
    > rozdzielczej - jak to napisano w ripoście. ;-P

    Spytaj w Apple :)

    AK

  • 5. Data: 2012-05-20 12:40:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > warte (i możliwe do) opatentowania w elementach kokpitu/deski
    > rozdzielczej - jak to napisano w ripoście. ;-P

    "wzor uzytkowy". Nie musi nic istotnego ale patentujesz wyglad/koncepcje i
    nasladowcow mozesz potem scigac.

    Tylko ciekawe gdzie. Po polski UP cos nie potrafi znalezc zadnych patentow
    ani wzorow Arrinera.

    J.

  • 6. Data: 2012-05-20 13:10:54
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Pan Piskorz

    > Jacek Balkan to znany fajansiarz.
    > Kiedyś zabłysnął zdaniem "niezbyt udany Tucson" przy okazji zapowiedzi
    > ix35. Na pytanie, czemu uznał Tucsona, wbrew powszechnej opinii, za
    > model nieudany, nie odpowiedział.

    Mnie najbardziej zastanawia co go bawi w ramie przestrzennej, bo resztę
    idiotyzmów można zrzucić na jego ignorancję, ale ten szczegół naprawdę
    zastanawia.

  • 7. Data: 2012-05-20 13:55:25
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    to <t...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Riposta:
    > http://newconnect.pl/?page=get_ebi_file&id=16614
    >
    > Mam wrażenie, że dziennikarz nieco przesadził, szczególnie z

    Balkan jest dobry! (i kiedyś, dawno temu moje auta tam wystąpiło
    w "to mnie dziwi" ;) )

    ale niech w Arrinerze się bawią - może coś wyjdzie fajnego, dziennikarze
    oceniają co widzą - ale może i szanse są - jak tylko dość $$$ będzie

  • 8. Data: 2012-05-20 16:06:21
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2012-05-20 13:55, Michał pisze:
    > ale niech w Arrinerze się bawią - może coś wyjdzie fajnego, dziennikarze
    > oceniają co widzą - ale może i szanse są - jak tylko dość $$$ będzie

    wszystko wskazuje na to, ze nic nie bedzie.
    prawdopodobnie cala ta spolka, projekt i papka marketingowa ktora trwa
    juz kilka lat (lacznie z widocznym na zdjeciach prototypem) powstaly
    tylko i wylacznie po to, aby wejsc na gielde, zapelnic konta bankowe
    kilku osob i interes zwinac. ewentualnie do jakiegos innego przekretu,
    ale o tym niech wypowiadaja sie osoby bardziej znajace sie na gieldzie
    niz ja.

  • 9. Data: 2012-05-20 17:05:27
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

> [...]
    >
    > Riposta:
    > http://newconnect.pl/?page=get_ebi_file&id=16614
    >
    > Mam wrażenie, że dziennikarz nieco przesadził, szczególnie z

    Mógłbyś łaskawie przestać crosspostować?
    I tak nie zwiększysz tym liczby swoich czytelników. Najwyżej zasilisz
    parę(naście/dziesiąt/set) KFów więcej.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 10. Data: 2012-05-20 18:31:54
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@d...laaaas.pl>

    Użytkownik - to napisał::
> [...]
    >
    > Riposta:
    > http://newconnect.pl/?page=get_ebi_file&id=16614
    >
    > Mam wrażenie, że dziennikarz nieco przesadził, szczególnie z

    Z wygolonymi pachami zajebiaszczo jest posuszyć łokieć w takiej gablocie.
    ps. suchar!
    --
    Buuueeeh!